۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۵۷۷۶۸
روحانی بحرینی:

بستن دفاتر جمعيت الوفاق نشانه ورشكستگی سياسی آل خليفه است

معاون دبيركل جمعيت الوفاق بحرين، بستن دفاتر اين جمعيت را نشانه ورشكستگی سياسي رژيم آل خليفه دانست و تأكيد كرد الوفاق هرگز از دفاع از حقوق مردم دست برنخواهد داشت.
شيخ حسن الديهی، معاون دبيركل جمعيت الوفاق بحرين،

به گزارش خبرگاری رسا، شيخ حسن الديهی، معاون دبيركل جمعيت الوفاق بحرين، با انتشار نامه ای خطاب به مردم بحرين نوشت: الوفاق، خود را فرزند، قلب، وجدان و عقل بيدار مردم بحرين می داند و هرگز يك فلس از اموال مردم را اختلاس نكرده و غارت يك وجب از خاك پاك وطن را نپذيرفته است و هرگز در اين زمينه كوتاه نيامده و نخواهد آمد.

الديهی در اين نامه كه از طريق شبكه های اجتماعی منتشر كرده است افزود: برنامه جمعيت الوفاق، شامل خواسته هاي مردم در زمينه بهبود وضعيت معيشتي از نظر خدمات رساني، اشتغال، وضعيت سياسي، حقوقي و انساني است و همواره بر مخالفت با فساد، ظلم، برده كشي، فقر، جهل، نابودي كشور و تخريب زيرساخت هاي اجتماعي، اقتصادي و سياسي تأكيد كرده است.

وي تأكيد كرد: با وجود تلاش نظام آل خليفه براي ضربه زدن به جمعيت الوفاق و بستن دفاتر آن، اين جمعيت بر حفظ كرامت، امنيت و بهبود وضعيت معيشتي شهروندان تأكيد دارد و همواره به عنوان حامي و پشتيبان حقيقي كشور و همه گروههاي آن، باقي خواهد ماند.

به نوشته العالم، معاون دبيركل جمعيت الوفاق بحرين اقدامات واكنشی اخير رژيم آل خليفه را نتيجه آشكار شكست ها و عقب نشيني ها در مقابل پايداري ملت و ورشكستگي سياسي دولت دانست و تأكيد كرد: عمليات منحل كردن جمعيت ها، هيچ گونه تغييري در صحنه عمل به وجود نخواهد آورد.

الديهي خاطرنشان كرد: رژيم آل خليفه ممكن است بتواند دفاتر نهادها و جمعيت ها را ببندد اما هرگز نخواهد توانست اراده و عزم يك ملت را تغيير دهد./847/ب102/د

ارسال نظرات