۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۵۷۷۸۲
مسؤول دبیرخانه کانون‌ های مساجد خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ضرورت وحدت و همکاری بین ارکان مساجد

مسؤول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی بر وحدت، همکاری و تعامل ارکان مساجد تأکید کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است برنامه‌ها بر اساس وحدت رویه انجام شود.
سبزه کار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزه‌کار، مسؤول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم گرامیداشت 19 مهر (چهارمین سالگرد فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد) و اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بر فرمایشات مقام معظم رهبری عمل می‌شود.

وی گفت: امروز میثاق‌نامه‌‌هایی به صورت نمادین در تمام مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های بسیج وجود دارد که از سوی ائمه جماعات و افراد امضا می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی بر وحدت و همکاری و تعامل ارکان مساجد تأکید کرد و افزود: تمام تلاش ما بر این است برنامه‌ها بر اساس وحدت رویه باشد و موازی کاری انجام نشود.

حجت الاسلام سبزه کار تصریح کرد: دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و فعالیت‌های آن‌ها باید به جامعه معرفی شود و زمینه فروش برای افراد که این دستاوردها را به نمایش می‌گذارند به وجود بیاید.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی برپا شد، در این نمایشگاه بیش از 300 اثر از هنرهای دستی کانون های فرهنگی هنری مساجد در کلاس های اوقات فراغت به نمایش گذاشته شده است.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از 25 مدیر کانون فرهنگی هنری خراسان جنوبی که در طرح اوقات فراغت فعالیت داشته‌اند تجلیل و تقدیر شد./202/880/ب1

ارسال نظرات