۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۴۵۷۸۸۹
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

برگزاری گفتمان دینی موجب تقویت بنیه دینی نسل جوان می شود

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با بیان اینکه برگزاری گفتمانهای دینی نقش بسزایی در تقویت بنیه دینی نسل جوان و آگاه سازی نسبت به مسائل روز جامعه دارد، گفت: برگزاری این گفتمانها سدی در برابر هجمه های فرهنگی دشمن است.
گفتمان ديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، عصر امروز در  نشست هم اندیشی اساتید گفتمان دینی که در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد، گفت: برگزاری گفتمان دینی در مراکز آموزشی از برنامه های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی برگزاری گفتمانهای دینی را از فرصتهای تبلیغی مهم عنوان کرد و افزود: این نشستها نقش مؤثری در تقویت باورهای دینی و ترویج فرهنگ اسلامی دارد.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه گفتمانهای دینی با هدف پاسخگویی به شبهات و راهکارهای جدی در راستای مقابله علمی با جنگ نرم دشمن برگزار می شوند، اظهار داشت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب اساتید باید از روشهای نوین تبلیغی استفاده کنند.

وی با یادآوری به اینکه امروزه تهدید دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی به صورت آسیبهای اجتماعی نمود پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: مسؤولان با آسیب شناسی اجتماعی و ارائه راهکار به مردم به‌ ویژه نسل جوان و نوجوان در مقابله با این معضل اجتماعی تلاش کنند.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان و روحانیان در برگزاری گفتمانهای دینی، عنوان کرد: گفتمانهای دینی باید به صورت هدفمند برگزار شود و از این فرصتها در جهت آگاه سازی نسل جوان نسبت به مسائل روز جامعه بهره مند شد.

برگزاری بیش از 550 گفتمان دینی در بروجرد

وی در ادامه از برگزاری بیش از 550 گفتمان دینی در مدارس و مساجد بروجرد خبر داد و اظهار داشت: این گفتمانها با حضور ۱۰هزار دانش آموز برگزار شده است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد یادآور شد: گفتمان های دینی با محوریت حجاب و عفاف، زن و خانواده، جوان و بصرت دینی، آسیب های اجتماعی و نحله های دینی، انحرافی برگزار شده است.

وی برگزاری گفتمانهای دینی و آگاه سازی دانش آموزان را سدی در برابر دسیسه های فرهنگی دانست و گفت: این نشستهای دینی در تقویت بنیه دینی، اجتماعی و فکری جوانان و نوجوانان نقش بسزایی دارد./9459/203/ب2

ارسال نظرات