۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۵۸۰۳۳
مسؤول سازمان بسیج داش آموزی استان بوشهر مطرح کرد؛

ضرورت تقویت روح مبارزه دانش آموزان با آمریکا و صهیونیسم جهانی

مسئؤول سازمان بسیج داش آموزی استان بوشهر گفت: ما روح مبارزه با آمریکا و صهیونیسم جهانی را باید به جوانان انتقال دهیم و هر چند برخی ها بخواهند چهره این عجوزه بدعهد بزرگ را طوری دیگر نشان دهند اما باید روشنگری انجام شود.
مهراب کیانی

به گزارش خبرنگاز خبرگزاری رسا در بوشهر، مهراب کیانی امروز در جمع نمازگزاران بوشهر با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید سالار شهیدان، گفت: از هفتم تا 13 آبان ماه به یاد رشادت ها و جانبازی های شهدای دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده است.

مسؤول سازمان بسیج داش آموزی استان بوشهر اظهار کرد: در ایامی که به مناسبت روز دانش آموز نام گذاری شده است بیش از 2500 برنامه ویژه دانش آموزان و نوجوانان در استان بوشهر برگزار خواهد شد که برگزاری یادواره شهدا، نواختن زنگ ایثار، کوهپیمایی، مسابقات فرهنگی تجمعات رهروان و بازدید از خانواده شهدا از مهمترین و شاخص ترین برنامه های این هفته است.

کیانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، بیان کرد: جوانان دانش آموز قشری تأثیرگذار هستند که باید با روح انقلابی گری و مبارزه با استعمار هرچه بیشتر آشنا شوند، به همین دلیل هفته مبارک دانش آموز با شعار دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی نام گذاری شده است.

وی افزود: بسیج دانش آموزی با برگزاری اردوهای راهیان نور، اردوهای سازندگی و هجرت و آموزه های آمادگی دفاعی و پدافند غیرعامل و دوره های متعدد یاوران ولایت و حلقه های صالحین تلاش خود را در تربیت دانش آموزان تراز انقلابی می کنند و این مسیر را با استحکام تمام ادامه خواهیم داد.

مسؤول سازمان بسیج داش آموزی استان بوشهر تصریح کرد: امروز مجموعه بسیج دانش آموزی استان بوشهر تلاش دارد جوانان را با تاریخ مقاومت و ایستادگی مردم دلیر بوشهر در برابر استعمار انگلیس و استکبار جهانی به رهبری آمریکا آشنا کند، جوانان دانش آموز باید بدانند که جهان استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ یک بدعهد همیشگی است.

کیانی ابراز کرد: دانش آموزان امروز مانند جوانان دهه 60 غیرتمند و جسور هستند و در برابر دشمن ایستادگی خواهد کرد و قلب او آماده پذیرش اندیشه مقاومت و ایستادگی است و به همین دلیل محبوب ترین شخصیت های دانش آموزان امروز ما سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی هستند.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر بیان کرد: ما اشک های دانش آموزان را در راهیان نور فراوان دیده ایم و مناجات های آنها را در اعتکاف های دانش اموزان بسیار تجربه کرده و دیده ایم که عکس های سلفی در مناطق جنگی چه طرفدارانی دارد و دانش آموزان چه شور و حالی دارند.

کیانی خاطرنشان کرد: ملت شریف بوشهر بسیج دانش آموزی استان بوشهر با تکیه بر اعتقادات دانش آموزان دلاور بوشهری که فرزندان رئیسعلی دلواری و قهرمانان مقاومت استان بوشهر و نادران مهدوی ها و بیژن گرگی ها هستند و معلمان غیرتمند و رهنمودهای علمای بزرگ سعی دارد به تکلیف خود در هموار کردن مسیر برای رسیدن این جوانان به بهشت عمل کند.

وی افزود: ما روح مبارزه با آمریکا و صهیونیسم جهانی را باید به جوانان انتقال دهیم و هر چند برخی ها بخواهند چهره این عجوزه بدعهد بزرگ را طوری دیگر نشان دهند اما باید روشنگری انجام شود و مردم این دیار دست به دست هم دهند در کنار فرزندان خود در روز 13 آبان شعار های کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد بزنند./833/203/ب2

ارسال نظرات