۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۴۵۸۴۲۹
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

گسترش اندیشه های انقلاب راه مقابله با تفکر تکفیری‌ها و تشیع لندنی است

مدیر حوزه های علمیه لرستان گسترش اندیشه های انقلاب را راه مقابله با اندیشه های تکفیری دانست و گفت: با استفاده از فرصتهای تبلیغی و ظرفیت طلاب و حوزه های علمیه باید در جهت تبیین معارف اهل بیت(ع) و مقابله با اندیشه های تکفیری اقدام کرد.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش اندیشمندان و علما در رابطه با مقابله با اندیشه های تکفیری اشاره و عنوان کرد: تا کنون کتب فراوانی از سوی بزرگان و علمای جهان اسلام  در شناساندن مبانی فطری وهابیت و تکفیری نوشته شده است.

وی با اشاره به اینکه در مقابله با اندیشه های تکفیری باز کوتاهی صورت گرفته است، افزود: اگر در این راستا ماهیت فاسد وهابیت روشن و مکتب اهل بیت(ع) تبیین و تشریح می شد جلوی گسترش اندیشه های تکفیری گرفته می شد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان راه مبارزه با تفکر باطل تکفیری را تبلیغ در فضای مجازی دانست و اظهار داشت: امروز با استفاده از فرصت فضای مجازی باید در جهت تبیین مکتب اهل بیت(ع) گام برداشت.

وی با اشاره به آشنایی طلاب با فضای مجازی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه و طلاب در جهت تبیین و تشریح معارف اهل بیت عصمت و طهارت در جامعه و مقابله با افکار تکفیری در دنیا اقدام کرد.

حجت الاسلام میناپور تصریح کرد: انتظار می رود علما، روحانیان، مبلغان و طلاب به صورت همگانی افکار و آموزه های دین اسلام را به خوبی در فضای مجازی و در گستره کل دنیا گسترش دهند.

وی بیان داشت: گسترش اندیشه های انقلابی امام راحل، رهبر معظم انقلاب که برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است، راه مقابله با اندیشه های تکفیری است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان فضای مجازی را بهترین راه و کم هزینه ترین روش تبلیغ دانست و گفت: با استفاده از فرصتها باید تهدیدهای دشمن در هجمه های فرهنگی را خنثی کرد.

وی با تأکید بر اینکه نباید از دیگر روشهای تبلیغی غافل شد، افزود: افزون بر اندیشه های تکفیری باید با دیگر اندیشه های تشیع لندنی نیز مقابله کرد.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به اینکه اندیشه های لندنی آبروی اسلام را می برند، خاطرنشان کرد: برای حفظ آبروی اسلام و جلوگیری از ضربه دشمن باید ثابت کنیم کرد که اندیشه های لندنی از مکتب نورانی اسلام نیستند./302/9459/ب1

ارسال نظرات