۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۵۸۷۶۸

برنامه‌های راهپیمایی روز ۱۳ آبان در استان فارس تشریح شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: در راهپیمایی ۱۳ آبان یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و دانشجو گرامی‌داشته می‌شود و اقشار مختلف مردم با حضور در این راهپیمایی با این شهیدان تجدید میثاق می‌کنند.
13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران از برپایی مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استكبار جهانی در این استان خبر داد و گفت: راهپیمایی ضد استكباری ۱۳ آبان، یك برنامه صنفی خاص دانشجویان یا دانش‌آموزان نیست و این مراسم هم‌زمان با سراسر کشور در ۷۲ نقطه استان فارس برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در راهپیمایی ۱۳ آبان یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و دانشجو گرامی‌داشته می‌شود و اقشار مختلف مردم با حضور در این راهپیمایی با این شهیدان تجدید میثاق می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضایی اظهار داشت: در شیراز، مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان، ساعت ۹ صبح، هم‌زمان‌ با سراسر کشور از میدان ارم که به‌عنوان محل تجمع مردم تعیین شده است، آغاز می‌شود و راهپیمایان از سه مسیر به سمت محل تجمع می‌رسانند.

وی خاطر نشان کرد: سه مسیر، میدان جام‌جم، خیابان جام‌جم، میدان ارم و تقاطع خیابان ارم و آزادی به سمت میدان ارم و میدان دانشجو، خیابان دانشجو، میدان ارم، سه مسیری است که شرکت کنندگان در راه‌پیمایی می‌توانند خود را به محل تجمع برسانند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با تأکید بر تلاش‌های صورت گرفته برای مقابله با فرهنگ اهل‌بیت(ع) بیان کرد: باید با هوشیاری انقلابی، بصیرت و شور و شوق در این راهپیمایی شرکت و مثل همیشه نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در بصیرت افزایی دانش‌آموزان و دانشجویان ابراز کرد: برنامه‌های گسترده‌ای در مدارس،‌ دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها جهت بصیرت افزایی و رشد دانش این قشر از جامعه در راستای استکبارستیزی و آشنایی با اهداف و سیاست‌های استعماری دشمنان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی در پایان گفت: در مراسم راهپیمایی حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به عنوان سخنران اصلی سخنرانی می‌کند./202/919/ب1

ارسال نظرات