۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۵۹۲۴۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

راهپیمایی 13 آبان نمایش بصیرت ملت ایران در برابر استکبار است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به حضور پرشور و گسترده مردم خرم آباد در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: این حضور نشان دهنده بصیرت و روحیه استکبارستیزی ملت ایران در برابر استکبار است.
13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در جمع خبرنگاران، گفت: راهپیمایی 13 آبان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی سالروز تبعید امام راحل(ه) به ترکیه در سال 43، سالروز شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان در ۱۳ آبان سال ۵۸ اشاره و اظهار کرد: با توجه به این حوادث 13 آبان از روزهای تاریخی انقلاب است و باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: یادآوری حوادث تاریخ و پاسداشت این روزها موجب بصیرت و هوشیاری جوانان انقلابی شده و کشور را در برابر دسیسه های دشمن بیمه می کند.

وی با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان، خاطرنشان کرد: امروز نیز مردم ولایی ما باری دیگر با حضوری گسترده در صحنه انقلاب حاضر شدند تا با شعارهای خود به استکبار بفهمانند همواره پای این انقلاب و آرمانهای آن ایستاده اند.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به اینکه استکبار با اصل انسانیت و اسلام مخالف است، گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی امروز نشان از ایستادگی در برابر افکار شوم استکبار دارد.

مدیر مرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به حضور چشمگیر دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبانع تصریح کرد: انتظار می رود دانش آموزان امروز با داشن آموزان سال 57 پیوند عقیدتی برقرار کنند تا مسیر انقلاب و اسلام از سوی آنها برای همیشه ادامه یابد./9459/203/ب2

ارسال نظرات