۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۵۹۲۷۹

مردم استان سمنان تابلوی بزرگ استکبار ستیزی را به تصویر کشیدند

مردم همیشه در صحنه استان سمنان با حضوری باشکوه در راهپیمایی بزرگ 13 آبان، تابلویی بزرگ و خوش نقش از استکبار ستیزی را به تصویر کشیدند و یکصدا فریاد نفرت از سیاست‌های آمریکای جهانخوار و متحدانش را سر دادند.
راهپیمایی 13 آبان استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، مردم دیار قومس، استان شهید پرور سمنان پیش از ظهر امروز در 17 نقطه شهری و روستایی این استان از سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار تا رودیان، دیباج، امیرآباد، سرخه، مهدیشهر، میامی، بیارجمند، بسطام، کلاته خیج، ایوان کی، شهمیرزاد، فولاد محله، افتر، مومن آباد، دهملا، کالپوش، درجزین و علا یکصدا و یکپارچه، با مشت‌هایی گره کرده و اراده‌ای راسخ ایستادگی در برابر سیاست‌های استکبارجهانی را اعلام نمودند.  

مردم ولایتمدار شهرستان سمنان از ساعت 9:30 امروز فاصله میدان سعدی تا میدان امام خمینی(ره) را طی نموده و سپس ضمن قرائت قطعنامه کوبنده راهپیمایی 13 آبان به سخنان معاون سازمان بسیج مستضعفان کشور گوش فراداده و غریو الله اکبر سر دادند.

همچنین مردم دیار صدق و صفا شاهرود نیز از ساعت 9:45 دقیقه از مسجد جوادالائمه(ع) چهار راه معلم این شهر تا حد فاصل میدان جمهوری اسلامی و میدان امام خمینی(ره) را به راهپیمایی پرداختند.

مردمان دیار شهیدان و عالمان شهرستان دامغان نیز از ساعت 10 امروز فاصله بین میدان شهدا تا میدان امام خمینی(ره) این شهرستان را راهپیمایی نموده و ضمن تأیید بندهای قطعنامه 13 آبان به سخنان دکتر حسین اکبری سفیر کشورمان در کشور لیبی گوش فرادادند.

گرمساری‌های غیور و دیندار نیز امروز همنوا با دیگر مردم ایران اسلامی از ساعت 10 صبح راهپیمایی باشکوه خود را به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار نموده و با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.  

راهپیمایی کنندگان استان سمنان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آگاه این استان در دیگر نقاط هفده گانه ذکر شده نیز در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با حمل پلاکاردهایی با مضمون و نام مبارک امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلا تأسی خود را از اهداف ظلم ستیزانه نهضت عاشورا فریاد زدند.

غریو مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، هیهات منا الذله و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، همچون همیشه شعار غالب راهپیمایی کنندگان جای جای استان سمنان بود و مردم دیندار این استان با فریادهایی رسا سیاست‌های وقیحانه آل سعود در منطقه و گروه های منفور و جنایتکار تحت حمایت این رژیم و دولت‌های استکباری را محکوم کردند./202/977/ب1

ارسال نظرات