۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۵۹۳۷۸
مدیر حوزه علمیه امام خمینی اهواز:

برجام بهانه ای برای امتیازگیری آمریکا است

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با بیان این که مهم ترین پیام حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان مبارزه با استکبار است، گفت: برجام بهانه ای برای امتیازگیری آمریکا بوده و هر گز از خصومت های این کشور نسبت به جمهوری اسلامی ایران کم نکرده است.
برجام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در حاشیه راهپیمایی 13 آبان با اشاره به این که مهم ترین پیام حضور در چنین روزی مبارزه با استکبار است، گفت: امام راحل(ره) استکبارستیزی را آغاز انقلاب اسلامی به جامعه ارائه کردند که این خصلت تا به امروز ادامه دارد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با ابراز تأسف از این که امروزه شاهد هستیم که عده ای در داخل در پی تطهیر وجهه و از میان بردن قبح دشمنی آمریکا هستند، ابراز داشت: یکی از مهم ترین شعارهای مورد نیاز جامعه کنونی ما «مرگ بر آمریکا» است که این شعار همان احیای روح استکبارستیزی و توجه به اندوخته ها و نیروی درونی است.

این مقام مسؤول با بیان این که رهبرمعظم انقلاب توجه به درون و یأس از بیرون را خواستار هستند، اظهار داشت: ریشه فسادهای جهانی در زمینه های گوناگون را باید در آمریکا جست وجو کرد و این کشور نماینده دائم شیطان در میان بنده های خداوند است.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به این که برجام از خصومت های آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی نکاهیده است، خاطرنشان کرد: برجام بهانه ای برای امتیازگیری آمریکا و امتیازدهی ایران بود که در این باره با توجه به تعطیلی تأسیسات هسته ای، تحریم ها پابرجا مانده است./203/9456/ب1

ارسال نظرات