۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۴۵۹۴۴۱
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

امنیت کشور حاصل اقتدار مرزبانان است/ مقاومت در برابر استکبار سبب پیروزی ما شد

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: مقاومت مردم در برابر فشارهای استکبار سبب پیروزی ما و انقلاب شد و امنیت امروز حاصل مدافعان و مرزبانان مقتدر و قدرتمند است.
حجت الاسلام حکمتی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حسین حکمتی پور، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی پنجشنبه شب در جمه زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) یکی از ویژگی های اهل ایمان را «صبر» بیان کرد و افزود: بنا به توصیه های قرآنی مدافع مرزهای عقیدتی خود باشید، در برابر دشمنان الهی صبر و مقاومت شما بیش از مقاومت دشمن باشد و به هر بهانه ای سریع تسلیم نشوید، مسلمانان باید اهل مقاومت باشند و در دفاع از مرزها، عقیده و دین محکم ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان، کافران، مشرکان، منافقان و معارضان از شما دست بر نمی دارند شما هم در برابر آنها مقاومت کنید، تن به خواسته دشمن ندهید و و زود از صحنه خارج نشوید.

حجت الاسلام حکمتی پور به انقلاب اسلامی ایران و مقاومت مردم در برابر فشارهای استکبار اشاره و ابراز کرد: اگر ملتی نسبت به آرمانهای خود در برابر دشمن مقاومت کند، پیروز است.

تلاش شبکه های ماهواره ای برای سلب اعتقادات مذهبی

وی با اشاره به اینکه در عمده تحقیقات صورت گرفته یکی از عوامل مؤثر در طلاق ماهواره مطرح شده است، عنوان کرد: امروز بیش از 12 شبکه ماهواره ای برای جدا کردن ما از اعتقاداتمان تلاش می کنند و هر چیز مستهجن را به زندگی مردم آورده اند که آثارش در جامعه مشهود است.

حجت الاسلام حکمتی پور ادامه داد: سعی آنها ورود یک جامعه سنتی به جامعه ای مدرنیته و جدید است که ماهواره هم روی این مطلب کار می کند بنابراین اگر انسان فهمیده، عاقل و روشن نباشد به زودی زندگی خود را از دست می دهد به ویژه دختران و پسران جوان ما که هر گونه ابزارار تباطی از جمله گوشی همراه، فضاهای مجازی، ماهواره و اینترنت در اختیارشان است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مردم در کشورهای خارجی برای استفاده از شبکه های اجتماعی چون تلگرام، اینستاگرام، لاین و امثال آن باید هزیه کنند در حالی که آنها را به طور رایگان یا با هزینه های اندک در اختیار مردم ما می گذارند که هدفشان کردن دور کردن مردم از اعتقادات مذهبی است.

حجت الاسلام حکمتی پور متذکر شد: از این رو قرآن سفارش می کند، مرزهای کشور خود را مقتدر و قدرتمند سازید که کسی حتی جرأت نگاه کردن به کشور شما را نداشته باشد.

وی در بخش دیگر سخنانش با تأکید بر شکرانه نعمت امنیت و انقلاب اظهار کرد: کشورهای اطراف ما در ناامنی به سر می برند ولی کشور ما به دلیل وجود مرزبانان و نیروهای مسلح مقتدر و مردمِ همیشه حاضر در صحنه امنیت دارد.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: آمریکایی ها خود اذعان داشته اند که برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران، «داعش»، «القاعده» و «طالبان» را به وجود آوریم و صدام را علیه ایران تحریک کردیم اما خود گرفتار آنها شدیم.

به گفته وی ما مردم متدین، نیروهای مقتدر و توانمند، ابزار مجهز و مدرن و مرزبانان قدرتمندی برای دفاع داریم.

تکریم خادمان قرآن، تکریم خداوند است

حجت الاسلام حکمتی پور در ادامه سخنان خود با تأکید بر عمل به دستورات قرآن کریم اظهار کرد: خداوند «قرآن» را به عنوان امانتی در اختیار آسمانها، زمین، کوه ها و آدم قرار داد اما عظمت و بزرگی قرآن به حدی است که آسمانها، زمین، کوه ها و جبال از پذیرفتن آن اِبا و امتناع کردند که تحمل پذیرش این امانت را نداشتند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: اما انسان این امانت را پذیرفت و حامل قرآن شد که عده ای به دستورات و معارف قرآن کریم عمل می کنند و به دنبال اطاعت از دستورات آن درباره احکام، اخلاق، اعتقادات، جهاد و عمل صالح هستند اما گروهی از انسان ها با اینکه قرآن در دسترس آنهاست به دستورات آن عمل نمی کنند.

حجت الاسلام حکمتی پور با اشاره به تکریم و تجلیل کسانی که با قرآن مرتبط و در خدمت آن هستند، خاطرنشان کرد: مهم ترین حاملان قرآن کریم ائمه اطهار(ع) است که به دستورات قرآن عمل کرده اند که اگر آنها، عالمان و فقیهان دین را تجلیل کنیم مثل تکریم و تجلیل خدای متعال است./201/1308/ب1

ارسال نظرات