۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۵۹۴۹۴
در دیدار نمایندگان آیت الله سیستانی با حکیم مطرح شد؛

مرجعیت نجف از همه ظرفیت‌ها برای دفاع از امت و مقدسات استفاده می‌کند

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با نمایندگان آیت الله سیستانی در استان بصره دیدار کرد.
حکیم و نمایندگان آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الفرات نیوز، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق ضمن سفر به استان بصره با علما و نمایندگان مراجع تقلید دیدار و گفت‎وگو کرد.

وی در دیدار با حجج الاسلام سید علی عبدالحکیم الصافی و سید عماد البطاط از نمایندگان حضرت آیت الله سیستانی در استان بصره به نقش مراجع تقلید در دفاع از ملت و اراضی عراق اشاره کرد و گفت: مراجع تقلید نجف اشرف از همه ظرفیت و توانایی خود برای دفاع و حمایت از ملت و مقدسات عراق استفاده می‎‌کنند.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به عملیات آزادسازی استان موصل خاطرنشان کرد: پس از آزادی موصل، ساخت و  پایه گذاری عراق جدید آغاز می‎شود.

وی ضمن قدردانی از رشادت و جانفشانی مجاهدان در مبارزه با داعش تصریح کرد: مردم عراق توانایی اداره و مبارزه با دشمنان اسلام را دارند و احتیاجی به حضور نظامیان کشورهای دیگر ندارد.

از سوی دیگر حجت الاسلام حکیم از مجروحان منطقه عملیاتی تلعفر عیادت و بر ضرورت افزایش خدمات و رسیدگی بهتر به آنان تاکید کرد.

وی افزود: تلاش، عزم و اراده مجاهدان در مبارزه با جریان تروریستی داعش موجب شده است که ملت عراق پیروزی‎های چشمگیری را بدست بیاورند./994/ب901/ک

 

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات