۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۵۹۴۹۷
آیت الله صفایی بوشهری:

اینکه می گویند برجام ما را نجات داده تحلیل غلطی است/ اعتماد به آمریکا ساده لوحی سیاسی مسؤولان است

آیت الله صفایی بوشهری گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا نه تنها مشکل ما را حل نمی کند بلکه افزایش می دهد؛ آنان با درس مذاکره می کنند اما از پشت خنجر می زنند. ساده لوحی سیاسی است که کسی به آمریکا اعتماد کند.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با شماری از فرهنگیان و دانش‌آموزان مبنی بر اینکه تمام نهضت های مردمی و آزادی بخش جهان با شعار مرگ بر آمریکا قرین شده، گفت: در حال حاضر یک بیداری عمومی در سطح جهان ایجاد شده که همگان متوجه شرارت آمریکا در جهان شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: آمریکا به دنبال چپاول و استعمار کشورها و به بند کشاندن ملت ها است و این بیداری اسلامی که در پرتو انقلاب ایران ایجاد شد موجب شده تا نهضت‌های استکباری سمت و سویشان به طرف آمریکا باشد.

وی با اشاره به دیگر فراز مقام معظم رهبری درباره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: به فرموده مقام معظم رهبری سخنرانی این دو کاندیدا برای از بین بردن شخصیت آمریکا کافیست تا همه متوجه پشت صحنه دولت و سران آمریکا و لابی های آنان شوند؛ درصدر سیاستمداران آمریکا فساد اخلاقی و مذهبی وجود دارد اما آنان ادعای نظم نوین جهان دارند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه سران آمریکا مفسدان فی الارض هستند اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا نه تنها مشکل ما را حل نمی کند بلکه افزایش می دهد؛ آنان با درس مذاکره می کنند اما از پشت خنجر می زنند. ساده لوحی سیاسی است که کسی به آمریکا اعتماد کند.

امام جمعه بوشهر با انتقاد از برخی سران کشور که برجام را راه نجات کشور از مشکلات مختلف عنوان می کنند گفت: تحلیل غلطی است که بگوییم برجام ما را نجات داده است؛ برجام به معنای مذاکره با شیطان بزرگ است که می خواستیم برخی امتیازات و تحریم ها برداشته شود اما همه می بینیم که هیچ تحریمی برداشته نشده و برجام روی کاغذ مانده است.

وی تاکید کرد: آمریکا بداند مقام معظم رهبری و مردم در کنار یکدیگر فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد و به فرموده رهبر امروز من تنها نیستم که می گویم به آمریکا اعتمادی نیست بلکه خود مسؤولان و مردم هم این را عنوان می کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان اظهار داشت: آمریکا به فکر رشد و اندیشه ها و اجرای تفکرات جنایتکارانه خود است و هیچگاه ظلم اقتصادی را رها نمی کند که عدالت خواهی را در پیش گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: خیال خام است اگر فکر کنیم آمریکا مشکل اقتصادی کشور ما را حل کند.

وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت اقتصاد کرانه ای است اما این ظرفیت رها شده؛ این نگاه مسؤولان داخلی که ارتباط و سازش با آمریکا می تواند مشکلات کشور را درست کند اندیشه غلطی است.

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به روز کیفیت کالا و کار گفت: یکی از مهمترین امور در اقتصاد مقاومتی بالا بردن کیفیت کالا است یعنی اگر بخواهیم که از کالاهای داخلی بجای خارجی استفاده کنیم باید کیفیت کالاهای داخلی را افزایش دهیم که متاسفانه برخی کالاهای داخل از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند./833/

 

ارسال نظرات