۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۷۴۵
مدیر عامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی خبر داد؛

انعقاد قرارداد همکاری بین آموزش و پرورش و دارالحافظین آذربایجان غربی

مدیر عامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی گفت: با هدف بکارگیری توانمندی بخش مردمی و تخصصی موسسات قرآنی در مدارس، تفاهمنامه همکاری بین آموزش و پرورش آذربایجان غربی و موسسه دارالحافظین قرآن کریم این استان منعقد شد.

قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مهدی کاتب، مدیر عامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی ظهر امروز در دیدار با مسؤولان آموزش و پرورش این استان، گفت: با هدف توسعه و گسترش فرهنگ غنی قرآنی در بین دانش آموزان و دبیران و همچنین استفاده از توان بخش تخصصی و مردمی موسسه دارالحافظین قرآن کریم در مدارس، تفاهم نامه همکاری بین موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی و آموزش و پرورش این استان منعقد شد.

وی افزود: برنامه ریزی برای اجرای فعالیت های آموزشی قرآنی، فرهنگی، نمایشگاهی، برگزاری برنامه های ویژه مناسبتهای دینی و مذهبی متناسب با اهداف برنامه های قرآنی آموزش و پرورش از سوی موسسه دارالحافظین اجرا می شود.

مدیر عامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی ادامه داد: همکاری اداری و آموزشگاهی در تسهیل روند اجرای برنامه ها به عهده آموزش و پروش استان بوده و از جمله مفاد این تفاهمنامه است.

وی یادآور شد: این تفاهمنامه برای دومین سال پیاپی هست که مابین موسسه دار الحافظین و آموزش و پروش آذربایجان غربی منعقد می شود و اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی در مدارس و تربیت نیروی های متخصص قرآنی از جمله اقدامات موسسه در سالهای گذشته پیرو این تفاهمنامه صورت گرفته است.

کاتب خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی موسسه دار الحافظین قرآن کریم جذب و تربیت نیروی های متخصص قرآنی است که این تفاهم نامه در پیشبرد چنین هدفی بسیار با اهمیت است./936/202/ب3

ارسال نظرات