۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۵۹۸۲۹

جوسازی سازمان همکاری اسلامی درباره ادعای حمله انصارالله به مکه

سازمان همکاری اسلامی که این روزها کاملا در خدمت منافع رژیم سعودی قرار گرفته، از برگزاری نشستی فوق‌العاده در سطح وزیران خارجه این سازمان برای آن‌چه حمله موشکی انصارالله به سمت مکه خواند، خبر داد.
جلسه سازمان همکاری های اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، رژیم سعودی با طرح ادعای حمله حوثی‌های یمن به سمت مکه تلاش می‌کند از قداست و جایگاه خانه خدا نزد امت اسلام سوءاستفاده کرده و با ابزار سازمان به اصطلاح‌ همکاری اسلامی که این روزها کاملا در خدمت منافع رژیم سعودی قرار گرفته، علیه این جنبش مردمی و انقلابی یمن جوسازی کند.

از این رو، سازمان همکاری اسلامی، از برپایی نشستی اضطراری در سطح وزیران خارجه این سازمان برای آنچه پیامدهای هدف قرار گرفتن مکه مکرمه از سوی حوثی‌ها نامیده شده است، خبر داد.

امر عجیب این است که این سازمان بیش از ۱۹ ماه است که از جنایات رژیم متجاوز سعودی علیه بی‌گناه یمن حمایت می‌کند و تاکنون هیچ واکنشی در برابر کشتار غیرنظامیان و زنان و کودکان بی‌گناه یمنی انجام نداده است.

در همین راستا، نزار بن‌عبید مدنی، وزیر مشاور عربستان در امور خارجه، دیروز، ۱۵ آبان‌ماه در اظهارتی با حضور اصحاب رسانه در جده مدعی شد: در نشست آینده وزیران خارجه کشورهای اسلامی که احتمالا حدود دو هفته دیگر برگزار می‌شود، موضوع شلیک یک موشک بالستیک به سمت مکه از سوی حوثی‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرماندهی ائتلاف متجاوز تحت رهبری عربستان در حالی شامگاه پنجشنبه، ۶ آبان‌ماه، مدعی شد که یک موشک بالستیک از استان صعده(شمال یمن) به سمت مکه شلیک شده که سخنگوی رسمی انصارالله یمن ادعای مقام‌های عربستان سعودی علیه کشورش درباره شلیک موشک به سمت مکه را تکذیب و هدف از طرح چنین موضوعی را برانگیختن احساسات مسلمانان عنوان کرد./847/ب102/ک

منبع: ایکنا

ارسال نظرات