۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۴۶۰۳۳۹

یکی از علمای عراق بر ضرورت حمایت از بسیج مردمی تاکید کرد

یکی از علمای عراق حمایت از بسیج مردمی و نیروهای امنیتی را ضامن بازگشت ثبات و امنیت به این کشور خواند.
یت الله سید محمد تقی مدرسی، از علمای عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان بسیج مردمی با اشاره به آخرین مسائل این کشور و زیارت اربعین حسینی گفت: بسیج واقعی عراق،حضور میلیونی زائر در مراسم اربعین حسینی است که توانایی تبدیل شدن به یک ارتش نیرومند در هر مکان و زمانی را دارد.

وی افزود: وضعیت و شرایط عراق در دوران کنونی به صورتی است که مردم این کشور باید با نیروهای امنیتی برای رصد و اعلام موارد مشکوک همکاری لازم داشته باشند.

این عالم عراقی بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت و امکانات موجود برای گسترش امنیت و ثبات در عراق تاکید کرد و اظهار داشت: اگر مردم عراق با نیروهای امنیتی همکاری کنند همه کشور تحت حمایت و چتر امنیت قرار خواهد گرفت.

وی خواستار مشارکت علما،خطبا و عشائر برای تشویق جوانان جهت حمایت از نیروهای امنیتی شد و تصریح کرد: علما، خطبا و عشائر عراق می‎توانند با برگزاری جلسات و نشست‎های مختلف جوانان را نسبت به واقعیت و شرایط این کشور آشنا و برای حمایت و پشتیبانی از نیروهای امنیتی که ضامن امنیت و ثبات این کشور هستند، توجیه کنند.

فرماندهان بسیج مردمی نیز در این دیدار گزارشی را از آخرین وضعیت امنیتی عراق را خدمت آیت الله مدرسی ارائه و از نقش علما و مرجعیت برای حمایت از بسیج مردمی تقدیر و تشکر کردند./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات