۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۴۶۰۴۵۷
نماینده مجلس:

مبارزه با استکبار دستور عملیاتی قرآن کریم است

مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با استکبار دستور عملیاتی قرآن کریم است، گفت: در آیات مباحث قرآن کریم به کرار برای مبارزه با ظلم و ستم کمک به مظلوم تاکید شده است و این خود یک دستور عملیاتی برای آزادگان عالم است.
حسینی نماینده مجلس

محمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،  با بیان اینکه مبارزه با استکبار دستور عملیاتی قرآن کریم است، گفت: در آیات مباحث  قرآن کریم به کرار برای مبارزه با ظلم و ستم کمک به مظلوم تاکید شده است و این خود یک دستور عملیاتی برای آزادگان عالم است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: در مورد اصل عنوان استکبار ستیزی و اینکه در مقابل چه کسانی روحیه استکبارستیزی باید داشته باشیم و چه کسانی این روحیه را دارند و چرا برخی ها خوی استکباری دارند مباحث گوناگونی مطرح است که هر یک از این مباحث نیاز به توضیح ویژه دارد.

حسینی اظهار داشت: علت اینکه بعضی ها در دنیا خوی استکباری پیدا می کنند به علل مختلفی برمی گردد که از آن جمله می توان به این نکات اشاره کرد، اولا اینکه بعضی ها در شرایط زندگی با توجه به خلق و خویی که دارند به کیفیتی اموراتشان را برنامه ریزی می کنند که تصور دارند ارباب عالم هستند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این افراد توهم دارند و فکر می کنند ارباب عالم هستند و همه مردم و دنیا در حاکمیت آنها قرار دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که همه زیر چتر آنها باشند در واقع حالت مالکیت به خود می گیرند.

حسینی تصریح کرد: استکبارگران این حالت را ممکن است به جهت منابع مادی و  یا شرایط اجتماعی و موقعیت های مختلفی که از جهات پیشرفت های علمی برای آنها ایجاد شده به دست آورده باشند و خود را دارای چنین جایگاهی ببینند که فکر کنند نسبت به سایر مردم برتری دارند.

به گزارش رسا، محل استقرار خبرگزاری رسا در راهروی اصلی، بخش دین و اندیشه غرفه 295 است، بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات و علاقهمندان اخبار حوزه و روحانیت می توانند برای آشنایی بیشتر با فعالیتهای این خبرگزاری حوزوی به این غرفه مراجعه کنند.

 ساعات بازدید از نمایشگاه مطبوعات از ساعت 9:30 تا 20:30 بوده و تا جمعه 21 آبان ماه  ادامه دارد./842/202/ب3

ارسال نظرات