۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۴۶۱۰۲۲
عضو ارشد حزب الله:

تروریسم صهیونیستی به اوج خود رسیده است

امام جمعه بعلبک لبنان از سکوت کشورهای عربی و اسلامی به ویژه عربستان و ترکیه در قبال جنایت صهیونیست‎ها به شدت انتقاد کرد.
حجت الاسلام محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بعلبک، با اشاره به فرارسیدن روز شهید گفت: این روز را به شهدای عالم و مجاهد که توانستند مدال شهادت را بر سینه زده و به خداوند نزدیک شوند، تبریک می گویم.

وی درباره اوضاع جهان اسلام تصریح کرد: مسلمانان باید مسؤولیت خود را به خوبی انجام داده و در اختلافات به قرآن کریم رجوع کنند و بدینوسیله و بر اساس گفت وگو به مشکلات پایان دهند.

این روحانی لبنانی بر لزوم ایستادگی در برابر توطئه دشمنان برای شکاف در میان مسلمانان هشدار داد و افزود: تروریسم صهیونیستی به اوج خود رسیده و به جنایت وحشیانه و تبدیل فلسطین به زندان بزرگ بسنده نمی کند بلکه در حال توهین به مقدسات و ممنوعیت اذان است.

حجت الاسلام یزبک اظهار داشت: جهانیان که مدعی حمایت از آزادی اعتقاد و بیان هستند چرا هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند؟ آل سعود و کشورهای عربی و ترکیه که مدعی برافراشتن پرچم اسلام هستند چرا هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی دهند؟

رییس شورای شرعی حزب الله ادامه داد: به نظر می رسد سکوت در قبال جنایت صهیونیست ها با هدف تحقق مصالح رژیم و تسلط بر منطقه و سرنوشت امت صورت می گیرد.

وی تأکید کرد که سیاهی شب به درازا نکشیده و صبح آزادی و عزت و پیروزی در پرتو وحدت امت و حمایت از مقاومت اسلامی نزدیک خواهد بود./980/ب901/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات