۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۴۶۱۰۸۸
امام جمعه محمودآباد:

انتخابات آمریکا وضعیت اسفناک داخلی این کشور را برای جهانیان آشکار کرد

امام جمعه محمود آباد با بیان این که همان طور که می بینیم نظام سرمایه داری به پرچمداری آمریکا در حال نابودی کامل است، گفت: آمریکا که روزی خود را کدخدا می دانست امروز حتی از کنترل کوچکترین و ضعیف ترین مسائل مربوط به کشورش عاجز است.
امام جمعه محمود آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا اشاره کرد و نتیجه آن را نشان دهنده عمق بحران عمومی در این کشور دانست.

وی با بیان این که انتخابات آمریکا نشان داد که پایه های این حکومت متزتزل است، افزود: عدم شرکت بیش از 40 درصد مردم در انتخابات این کشور نشان دهنده وجود نارضایی شدید مردم از هیأت حاکمه در این کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم به هیچ عنوان از عملکرد دولتمردان خودشان در دهه های اخیر راضی نیستند، خاطرنشان کرد: سیاست های جنگ طلبانه مسؤولان آمریکایی در چند سال اخیر امروز این کشور را با بحران شدید اقتصادی مواجه کرده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که انتخابات اخیر آمریکا به خوبی وضعیت اسفناک داخلی این کشور را برای جهانیان آشکار کرد، تصریح کرد: این انتخابات نشان داد که  آمریکا در داخل از مشکلات گسترده ای رنج می برد  و هر روز که می گذرد بیشتر از درون در حال از بین رفتن است.

وی با بیان این که سخنان دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مناظرات، چهره بی نقابی از آمریکا را برای دنیا معرفی کرد، افزود: اظهار نظرهای بی شرمانه هر یک از کاندیدا علیه یکدیگر بار دیگر ثابت کرد این کشور از سستی بنیان های اخلاقی و فرهنگی بسیاری رنج می برد.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که هر یک از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تنها چهره ضد اخلاقی و انسانی از این کشور را برای ملت های جهان معرفی کردند، تصریح کرد: ترامپ و کلینتون به دنیا نشان دادند که اخلاق و انسانیت در آمریکا سال ها است که افول کرده و رو به نابودی کامل است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که با گذشت زمان زوایای پنهان فرهنگ منحط و منحرف آمریکا بیشتر برای ملت های جهان نمایان می شود، تصریح کرد: نتیجه انتخابات آمریکا بار دیگر پوشالی بودن هیمنه دروغین این کشور را به اثبات رساند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رأی مردم آمریکا نشان داد که آنها به هیچ عنوان به سیاست های مقامات کشورشان اعتمادی ندارند، ادامه داد: سیاست های خصمانه آمریکایی ها در دهه های اخیر موجب ایجاد بحران های گسترده ای در این کشور شده است.

وی با بیان این که دموکرات و جمهوری خواه برای ملت ایران  هیچ فرقی با هم ندارند، بلکه هر دو جناح موجود در آمریکا دشمن ملت ایران هستند، ادامه داد: سیاست های خصمانه آمریکایی ها علیه نظام اسلامی با تغییر رؤسای جمهوری در این کشور هیچ تغییری نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران آمریکا را دشمن درجه یک ملت ایران دانست و با بیان این که 38 سال است که مردم کشورمان سیاست های خصمانه و ظالمانه این کشور را با خود به همراه دارند، تصریح کرد: سیاست آمریکایی ها علیه مردم کشورمان همواره با توطئه، دخالت و ظلم همراه بوده و هر روز به شیوه ای جدید دنبال می شود.

امام جمعه محمودآباد با بیان این که اوباما با توجه به شعارهای انتخاباتی خود همان سیاست خصمانه علیه ایران را حفظ کرد، افزود: گروه های تروریستی منطقه نتیجه سیاست های غلط آمریکایی ها علیه نظام اسلامی است که حمایت دولتمردان این کشور برای ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه به ویژه ایران اسلامی به وجود آمد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که آمریکایی ها از هر فرصتی برای ضربه زدن به این انقلاب در 38 سال اخیر استفاده کردند، بیان داشت: کارنامه این کشور مستکبر علیه ملت ایران سرشار توطئه و ظلم علیه یک ملت بزرگ و مستقل است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها برای حفظ منافع خود بدون توجه به اصول بین المللی به هر کشوری لشکرکشی می کنند، افزود: جنگ و خونریزی امروز در کشورهای اسلامی منطقه نتیجه دخالت ها و سیاست های غلط آمریکایی ها در امور این کشور ها است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که همان طور که می بینیم نظام سرمایه داری به پرچم داری آمریکا در حال نابودی کامل است، افزود: آمریکا که روزی خود را کدخدا می دانست امروز حتی از کنترل کوچکترین و ضعیف ترین مسائل مربوط به کشورش عاجز است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بحران آمریکا تا جایی پیش رفته که هیلاری کلینتون که از خود سیستم آمریکا بیرون آمده، از سیستم موجود ناامید می شود، ادامه داد: این انتخابات اخیر بیشتر از هر زمان دیگری بحران های موجود در لایه های پنهان آمریکا را برای دنیا آشکار ساخت.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که بحران های موجود در آمریکا هر روز بیشتر آشکار می شود، افزود: دیگر این کشور مثل گذشته نمی تواند در برابر ملت های جهان قد علم کند و قدرت خود را به رخ کشورها بکشد.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که پیروزی ترامپ در انتخابات اخیر آمریکا تأییدی بر وجود فساد، وادادگی، یکجانبه‌نگری، فراموشی مردم آمریکا، راه اندازی جنگ های منطقه و تحمیل هزینه های گزاف بر ملت این کشور است، ادامه داد: مردم آمریکا دیگر هیچ اعتمادی به دولتمردان خود ندارند و از وعده های دروغین آنها برای اصلاح امور کشور ناامید شده اند.

وی با تأکید بر این که رییس جمهور جدید آمریکا باید به واقعیت های جامعه آمریکا پی برده و دست از دخالت های خانمان‌سوز و خسارت‌بار در مناطق جهان و به‌ ویژه در مناطق اسلامی، بردارد، گفت: دولت جدید آمریکا باید حکومت‎های مستقل و آزاد دنیا را به حال خود رها کرده و دست از ماجراجویی جدید برداشته و حیثیت برباد رفته آمریکا در حمایت از رژیم‎های دیکتاتور و ضد حقوق بشر به‌ ویژه رژیم صهیونیستی تا حدودی جبران کنند./950/202ب2

ارسال نظرات