۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۶۱۱۱۳

یگان موشکی ارتش یمن محل تجمع مزدوران عربستان را هدف قرار داد

یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی یمن دیشب (جمعه شب) با شلیک موشک 'اورغان' به محل تجمع مزدوران عربستان در 'جبل صلب' در منطقه 'جدعان' در استان 'مارب'، خسارات مالی و جانی زیادی به آنها وارد کردند.
موشک های یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، یک منبع نظامی در یمن اعلام کرد: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک اروغان محل تجمع مزدوران عربستانی طرفدار 'عبد ربه منصور هادی' رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را مورد حمله قرار دادند.

این منبع که به نام وی اشاره نشده،‌افزود: موشک به دقت به هدف اصابت کرده و منجر به کشته و زخمی شدن چندین نفر از مزدوران عربستان شد.

بر اساس این گزارش، از سوی دیگر توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن دیروز محل تجمع مزدوران عربستان در جنوب شهر 'ذباب' در استان 'تعز' را هدف قرار داده و شماری از مزدوران این کشور را کشته و یا زخمی کرد.

یک منبع نظامی گفت: توپخانه ارتش و کمیته های مردمی با حمله به محل تجمع مزدوران عربستان در جنوب شهر ذباب علاوه بر این، خسارت های مالی زیادی به آنها وارد کرده است.

به نوشته ایرنا، عربستان همراه با برخی کشورهای دیگر عرب از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کردند تا عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی یمن را به قدرت بازگردانند.

این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 10هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است./847/ب102/د

ارسال نظرات