۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۶۱۱۲۷

اثر 3 زبانه اندوه بی‌پایان در تبریز تولید شد

«اندوه بی پایان» اثر ٣ زبانه، و تولید مشترک گروه های تواشیح رضوان تبریز و انوار الهدی قم، همزمان با اربعین حسینی رونمایی خواهد شد.
اندوه بی پایان

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، مرتضی کیانی، سرپرست گروه تواشیح رضوان تبریز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به لطف خدا و عنایات حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اثری بدیع و به صورت آوایی با تولید مشترک گروه های تواشیح رضوان تبریز و انوار الهدی قم با عنوان «اندوه بی پایان» همزمان با ایام اربعین حسینی رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به ٣ زبانه بودن (عربی، ترکی و فارسی) و همچنین همکاری دو گروه فعال کشور در تولید این اثر، گفت: پس از رایزنی سرپرستان دو گروه، تصمیم بر تولید چنین اثری جهت عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گرفته شد. باشد که مورد قبول حضرت حق تعالی و ائمه معصومین واقع شود.

سرپرست گروه تواشیح رضوان تبریز گفت: در این کار از اشعار ارزشمند جناب آقای مرتضی حیدری آل کثیر، مرحوم صافی و حاج علی محلاتی استفاده شده است. آهنگسازی بخش عربی اثر بر عهده ی استاد مرتضی حیدری آل کثیر، بخش ترکی بر عهده بنده و بخش فارسی نیز با جناب آقای محمد آشوری آهنگساز و عضو سابق گروه تواشیح نور اهل بیت لرستان بوده است.

وی با بیان این‌که تنظیم این اثر به همت مهدی احمدی و میکس و مسترینگ کار را احمد مدنی انجام داده است، افزود: علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود اثر، به کانال تلگرام گروه تواشیح رضوان تبریز به آدرس rezvan_tabriz@ و یا کانال تلگرام گروه تواشیح انوار الهدی قم به آدرس anvarolhodaqom@ مراجعه کنند./203/935/ب1

ارسال نظرات