۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۶۱۱۴۸
وزیر بهداشت خبر داد؛

ارائه خدمات و نظارت تیم بهداشتی اعزامی ایران به زائران حسینی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کاروان بهداشت و درمان زائران اربعین حسینی به همه امور بهداشتی و آب آشامیدنی در طول مسیر پیاده وری نظارت ویژه خواهد داشت.
سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز در آئین بدرقه آخرین کاروان بهداشت و درمان زائران اربعین حسینی که در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: شما منتخبانی هستید که برای خدمت رسانی به زائران برگزیده شده‌اید و این سعادتی عظیم است.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی به سبب زیارت امام حسین(ع) و میزبانی زائران ایشان بسیار معنوی و ارزشمند است و ما باید ارزش این نعمت الهی را قدر بداند.

قاضی‌زاده هاشمی با یاد کردن از شهدای دفاع مقدس، بیان داشت: شهدای دفاع مقدس آرزوی چنین روزی را داشتند که بتوانند به زیارت اباعبدالله الحسین(ع) بروند و آن مکان مقدس را از مشاهده کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه پیاده روی اربعین همایشی بی‌نظیر در طول تاریخ است، گفت: این اقبال از جانب خداوند به ما و به سبب استقامت و ایستادگی امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و مردم بوده است.

وی عظمت پیاده روی امروز را از برکات انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز این برکت الهی در سراسر جامعه گسترش یافته و این مهم روز به روز استوارتر و پایدارتر خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه حضور شما در پیاده روی سبب دلگرمی زوار خواهد بود، بیان داشت: حضور شما در این پیاده روی ارزشمند و موجب کاهش نگرانی‌های احتمالی می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه ما در ابتدای این مراسم شاهد مشکلات و حوادث تلخی بودیم، گفت: امید است با تلاش گسترده دستگاه‌های ذی‌ربط همه امور به خوبی صورت بپذیرد و ما شاهد هیچ مشکلی نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زائران و کسانی که به هر نحوی در این مسیر تلاش می‌کنند زدن آمپول آنفولانزا برایشان امری لازم و ضروری به شمار می‌رود و توجه به عدم گسترش بیماری‌های واگیر دار بسیار مهم به شمار می‌رود وزارت بهداشت به همه امور بهداشتی و آب آشامیدنی در طول مسیر پیاده وری به کمک شما نظارت ویژه خواهد داشت./202/813/ب1

ارسال نظرات