۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۶۱۳۶۰
همزمان با دهه دوم صفر؛

تحلیل «سیره معصومان از دیدگاه رهبرانقلاب» در مسجد گوهرشاد

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به تحلیل «سیره معصومان ازدیدگاه رهبر معظم انقلاب» در شبستان سبزواری، گفت: مسجد گوهرشاد امسال برای نخستین بار میزبان وعاظ و سخنرانان در مراسمات مذهبی و ملی است.
سیره معصومان حرم رضوی

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، بیان کرد: امسال برای نخستین بار مراسم عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) افزون بر رواق ها، در مسجدگوهرشاد هم برگزار می شد.

وی تصریح کرد: زائران و مجاوران رضوی در شبستان های مختلف این مسجد روزانه در چندین نوبت میزبان برنامه های مذهبی و تبلیغی آستان قدس رضوی هستند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: حجج اسلام علی بیاتی، محمدرضا کوثري و ابراهیم سعدی با موضوعات سیره و زندگانی معصومین(ع) و تحلیل سیره معصومان ازدیدگاه رهبر معظم انقلاب در شبستان سبزواری مسجد گوهر شاد سخنرانی می کنند..

وی عنوان کرد: شبستان نجف آبادی مسجد گوهرشاد روزانه در هشت نوبت میزبان وعاظ و سخنرانان حرم رضوی است موضوعاتی از قبیل «پیامها و آثار قیام عاشورا»، «شرح خطبه امام سجاد(ع)»، «شرح زیارت اربعین»، «اخلاق زندگی»، «آداب عزاداري» در از سوی آنها تبیین می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: حجج اسلام عبدالرزاق رمضانژاد، ناصر صیاد، محمدحسین درافشان، سید جعفرحسینی یگانه، سید ابراهیم میرباقري، احمد سرچاهی، محمد یگانه و سید محمد سجادی سخنرانان این شبستان هستند.

سخنرانی حجت‌الاسلام کافی در رواق امام

وی با اشاره به برنامه های تبلیغی رواق امام خمینی(ره)، اعلام کرد: حجت الاسلام سیدجعفر طباطبایی، استاد حوزه علمیه مشهد قبل از نماز ظهر و حجت الاسلام علی محمد کاظمیان‌پور، معاون فرهنگی دانشگاه امام رضا(ع) قبل از نماز مغرب به تبیین «سیره و حدیث از ائمه معصوم» می پردازند.

حجت الاسلام حسینی گفت: «اعتدال در زندگی» موضوعی است که از سوی حجت‌الاسلام محسن کافی، استاد حوزه علمیه قم از سه‌شنبه تا جمعه پس از نماز مغرب و عشاء به آن پرداخته می شود.

وی بیان کرد: حجت‌الاسلام اسماعیل مقرّي، امام جمعه سابق نیشابور امشب و فرداشب بعد از نماز مغرب و عشاء به شرح «فرازهایی از زیارت امام حسین(ع)» می پردازد./302/1308/ب1

ارسال نظرات