۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۴۶۱۵۲۶
رییس سازمان صدا و سیما:

شهید خزایی، خبرنگار تراز انقلاب اسلامی بود

رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه شهید خزایی یک خبرنگار تراز انقلاب اسلامی بود، گفت: او درک عمیقی نسبت به تحولات جهانی داشت و بر اساس همین بصیرت این راه را انتخاب کرد.
عبدالعلی علی عسکری رییسسازمان صداوسیما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عسکری رییس سازمان صدا و سیما، ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید محسن خزایی در مسجد بلال صدا و سیما به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: شهید خزایی مردی دلیر و شجاع بود که با اعتقاد به انقلاب و داشتن یک تفکر انقلابی و تحلیل درست از دشمنان و دشمنی‌ها با بصیرت هجرت کرد و در آن دیار وظایف خود را به درستی انجام داد و در نهایت به شهادت رسید.

وی بیان داشت: شهید خزایی از اعضای خانواده بزرگ صدا و سیما بود سازمان خدومی که همواره در راه اعتلای ملت ایران و انقلاب اسلامی تلاشی وافر داشته و خواهد داشت.

رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه شهید خزایی یک خبرنگار تراز انقلاب اسلامی بود، ابراز کرد: او درک عمیقی نسبت به تحولات جهانی داشت و بر اساس همین بصیرت این راه را انتخاب کرد.

عسکری تصریح کرد: شهید خزایی فردی دشمن شناس بود به همین سبب برای دفاع رسانه‌ای اسلام قیام کرد و در مقابل جبهه رسانه‌ای کفر ایستاد و مظلومیت مسلمانان و مجاهدان را گزارش داد.

وی با تاکید بر اینکه شهید خزایی خبرنگاری شجاع بود، اظهار داشت: یکی از خدمت‌های خبرنگاران صدا و سیما شجاعت است که در میدانهای پر خطر در همه مکانها حاضر هستند تا برای مردم اخبار را روایت کنند.

رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه او خبرنگاری هنرمند بود، گفت: تصویر شناس، فصیح کلام و... بود ایشان یقین داشت که به سوی شهادت می‌رود./202/813/ب1

ارسال نظرات