۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۶۲۳۴۶
مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد:

فعالیت تبلیغی مبلغان خنثی کننده هجمه های دشمن است

مدیر مرکز تخصصی زینبه خرم آباد با تأکید بر ضرورت فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ برای تبیین آموزه های دینی و سبک زندگی اسلامی، گفت: فعالیت تبلیغی مبلغان خنثی کننده هجمه های دشمن است.
تهاجم فرهنگی

مهین بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، تحصیل طلاب را فرصتی مناسب برای تربیت نیروهای متخصص، مؤمن و انقلابی برای نقش آفرینی در جامعه و تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش بانوان در تربیت فرزندان و هدایت صحیح نسل جوان، افزود: با تربیت به موقع و تبیین آموزه های دینی از سوی مادران فرزندان در برابر آسیبهای اجتماعی مصون می مانند.

مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد در ادامه به حضور و فعالیت تبلیغی خواهران طلبه این مدرسه در سطح استان خبر داد و گفت: فعالیت تبلیغی مبلغان لازمه خنثی سازی هجمه های دشمن است.

وی با اشاره به هجمه های دشمن و اینکه نوک پیکان دشمن بیشتر به سمت جوانان، بی بند و باری، کمرنگ کردن فرهنگ حجاب و عفاف و ضربه زدن به کانون خانواده است، اظهار داشت: فعالیت تبلیغی خواهران طلبه نقش بسزایی در کاهش این آسیبها دارد.

بیرانوند در ادامه از فعالیت تبلیغی بیش از ۲۰ طلبه خواهر مدرسه زینبیه خبر داد و افزود: طلاب با حضور در مدارس، حلقات صالحین و نهادهای اجرایی به تبلیغ و تبیین تحکیم مبانی دینی و خانواده می پردازند.

تحصیل ۷۰ طلبه در مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد

مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد یادآور شد: هم اکنون 70 طلبه خواهر به صورت تخصصی در رشته تفسیر علوم قرآنی در این مدرسه به صورت حضوری و غیر حضوری مشغول تحصیل هستند.

وی اظهار داشت: از این تعداد 34 طلبه به صورت حضوری و بقیه طلاب غیر حضوری سطح سه حوزوی رشته  تفسیر علوم قرآنی را فرا می گیرند./9459/303/ب2

ارسال نظرات