۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۴۶۲۶۴۴
امام جمعه بستان آباد:

ولایت‌مداری شناسنامه و هویت بسیج است

حجت‌الاسلام رضوی با بیان این ‌که نقش‌آفرینی بسیج تنها در دوران دفاع مقدس خلاصه نشده است، گفت: ولایت‌مداری شناسنامه و هویت بسیج است.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

حجت الاسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه شهرستان بستان‎‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ترتیب یافت، با بیان این‌که تفکر بسیج برخاسته از آرمان‌ها و اندیشه‌های حضرت سیدالشهدا(ع) است، اظهار داشت: بسیج با تأسی از مکتب حسینی هیچ‌‍گاه زیر بار ظلم نرفته و با دشمنان سازش‌کار نیست.

وی با بیان این‌که نهادینه شدن فرهنگ بسیج راه حل رفع بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه است، تصریح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مقابله با نفوذ دشمنان، اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی، هوشیاری و بصیرت در برابر جنگ نرم و تاجم فرهنگی غرب سفارش دارند، باید دانست که همه این مطالبات بدون تفکر بسیجی محقق نخواهد شد.

امام جمعه بستان‌آباد با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه خاطرنشان کرد: این فرهنگ و تفکر، نیروی کارآمد و توانمند کشور برای مقابله با دشمنان را شکل می دهد؛ متأسفانه‌ای عده‌ای در داخل همسو با رسانه‌های غربی و معاند به دنبال به حاشیه‌ راندن و منزوی کردن بسیج هستند.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به این‌که نقش‌آفرینی بسیج تنها در دوران دفاع مقدس خلاصه نشده است، گفت: چرا افرادی که منتقد بسیج هستند؛ وقتی سخن از جنگ و تهدید نظامی دشمن است، از بسیج استقبال می کنند، اما زمانی که بحث از کار فرهنگی و جهاد در عرصه اقتصادی است؛ بسیج را فراموش می کنند.

وی با بیان این‌که سازندگی و آبادانی کشور مرهون حرکت جهادی سپاه و بسیج در دوران پس از جنگ تحمیلی بوده است، افزود: بسیجیان در طول انقلاب اسلامی با کارنامه موفق خود در عرصه های دفاعی و سازندگی کشور نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند، در حقیقت پیشرفت های کنونی کشور مدیون تفکر بسیجی و فرهنگ بسیج است.

امام جمعه بستان آباد ایمان راسخ بسیجیان به ولایت، امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آورده است، افزود: آنان که ادعای ولایت‌مداری دارند اما در مرحله عمل لرزان هستند؛ بهتر است تبعیت از ولایت فقیه را از بسیجیان بیاموزند؛ نیروی مخلص، بی‌ادعا و فداکاری که ولایت‌مداری را شناسنامه خود می داند.

حجت الاسلام رضوی خواستار نقش‌آفرینی ارزشمند و اثرگذار بسیج در عرصه مقابله با تهدیدات نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی ایران شد و گفت: بصیرت بسیج برگرفته از رهنمودهای ولایت است؛ در حقیقت بصیرت بهترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب شناخته می شود./302/935/ب1

ارسال نظرات