۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۶۲۶۵۹
آیت الله عالمی در گفت وگو با رسا:

انتخابات مسؤولان را از مشکلات مردم غافل نکند/ گروه های سیاسی به فکر منافع ملی باشند

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان با بیان این که مسؤولان باید اثبات کنند که خیرخواه مردم هستند، تاکید کرد که مسائل انتخاباتی و امثال ‌آن نباید سبب غفلت مدیران کشور از توجه به مشکلات مردم و جامعه شود.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان مبنی بر استحکام درونی نظام اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل مهم حفظ انسجام درونی پرهیز از هرگونه ایجاد اختلاف بین مردم است.

وی افزود: از هر چیزی که سبب می شود بین مردم شقاق به وجود آید باید پرهیز شود، گروه های سیاسی که در کشور هستند به جای این که به منافع گروهی و حزبی خود فکر کنند باید به فکر منافع ملی کشور باشند، از حرکتی که سبب اختلاف و بگومگو در جامعه شود باید خودداری کرد.

آیت الله عالمی با بیان این که مسؤولان باید اثبات کنند که خیرخواه مردم هستند، اظهار داشت: مسؤولان باید ثابت کنند که به فکر معیشت مردم هستند، به جای این که مسؤولان به فکر انتخابات آینده و اشغال مجدد کرسی های مسؤولیتی باشند باید اثبات کنند که خادم مردم هستند.

وی ادامه داد: مسؤولان باید برای زندگی مردم و راه افتادن برنامه کار و مسکن و از این قبیل مسائل که نیاز زندگی مردم است تلاش کنند و از امکانات کشور به نفع ایجاد اشتغال و رفع نیازهای جامعه و مردم استفاده شود، مردم باید احساس کنند که آقایان واقعا به فکر مردم هستند و می خواهند دست مردم را بگیرند و برای کار و توسعه زندگی می خواهند راه را آسان کنند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم عزیز کشور باید توجه داشته باشند که قدم نخست حفظ نظام است، ابراز داشت: قدم اول حفظ انقلاب اسلامی از خطرها است، امروزه نه تنها تهدیدها کم نشده بلکه بیشتر شده که مقابله با این تهدیدها نیازمند انسجام داخلی کشور است.

وی عنوان کرد: اگر انسجام داخلی وجود داشته باشد دشمن روزنه ای برای ورود و نفوذ پیدا نمی کند چون می داند با اتحاد و انسجام مردم هیچ گونه موفقیتی کسب نمی کند، وقتی دشمن می تواند امید به موفقیت داشته باشد که بین مردم شکاف ایجاد کرده و از همانجا ورود پیدا کند؛ توصیه رهبر معظم انقلاب یک توصیه اساسی و بنیادی است که باید نصب العین همه باشد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات