۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۴۶۲۶۷۲
از سوی سازمان بسیج سازندگی؛

همایش سراسری طلایه داران اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

همایش سراسری «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» به منظور تقدیر و تشکر از برگزیدگان عرصه های سازندگی و اقتصاد مقاومتی از سوی سازمان بسیج سازندگی برگزار می شود.
اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سازمان بسیج سازندگی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» همچون گذشته با محوریت مردم و مشارکت بسیجیان همیشه در صحنه، در جهت کمک به بهره وری و افزایش تولید ملی به ویژه در حوزه امنیت غذایی فعالیت های زیادی داشته است.

این سازمان با راه اندازی و ایجاد واحدهای کوچک تولیدی و تبدیلی همتی کرده تا بتواند نقشی مؤثر در جهت تحقق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب داشته باشد.

گفتنی است، با توجه به ضرورت این مسأله، همایش سراسری «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» به منظور تقدیر و تشکر از برگزیدگان برتر این حوزه و ترویج فرهنگ کار و تلاش، برگزار و در محفل با شکوهی از جهادگران عرصه های سازندگی و اقتصاد مقاومتی تجلیل به عمل خواهد آمد.

این همایش سراسری روز شنبه ششم آذرماه ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات سازمان بسیج مستضعفین و اقع در تهران، بزرگراه بسیج مستضعفین، خیابان شهید فهمیده برگزار می شود./1330/ت303/س

 

ارسال نظرات