۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۴۶۲۷۲۲

نگاهی به برنامه‌های رادیو معارف در هفته جاری

واكاوي راه‌هاي آسان شدن مرگ در برنامه «بازگشت»، تبيين معارف مهدوي در برنامه «بشارت»، تبيين عوامل چگونگي رسيدن به معنويت در زندگي در برنامه «خانه مهر»، بررسی خاطرات شهيد معماریان در برنامه «روايت عشق»، بررسي آثار توبه در زندگي در برنامه «بازتاب» از جمله برنامه‌های رادیو معارف در هفته جاری می‌شود.
رادیو معارف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، واكاوي انواع مرگ و راه‌هاي  آسان شدن مرگ در برنامه «بازگشت»، تبيين معارف مهدوي و موعودگرايي در برنامه «بشارت»، تبيين عوامل چگونگي رسيدن به معنويت در زندگي  در برنامه «خانه مهر»، بررسی ويژگي‌ها و خاطرات شهيد در برنامه «روايت عشق»، بررسي آثار توبه در زندگي در برنامه «بازتاب» از جمله برنامه¬های رادیو معارف در هفته جاری می‌شود.

راهكار آسان شدن مرگ در بازگشت

 راديو معارف در برنامه بازگشت به واكاوي انوع مرگ و راه‌هاي  آسان شدن مرگ مي پردازد.

برنامه «بازگشت» مورخ3  و 4 اذر 95 با كارشناسي حجت الاسلام بهشتي به بيان انواع مرگ و راه‌هاي آسان شدن مرگ خواهد پرداخت.

ترويج رفتار ديني مخلصانه با تعميق معاد باوري و ايمان به غيب با محوريت آيات و روايات از جمله اهدافي است كه در اين  برنامه به آن پرداخته مي‌شود.

«بازگشت» كاري از گروه فقه و انديشه به سردبيري و تهيه كنندگي محمد حسين آزما و اجراي محمد رضا صابري اراكي روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه ساعت 12:30 بر موج اف ام رديف 96 تقديم مخاطبان فرهيخته راديو معارف مي‌شود.

راديو معارف نويد بخش يك بشارت

راديو معارف در برنامه بشارت به مكان ظهور امام عصر(عج) خواهد پرداخت.

ضرورت تبيين معارف مهدوي و موعودگرايي بر اساس نگاه شيعه و متون روايي براي عموم مخاطبان  برنامه سازان اين رسانه ديني را برآن داشت كه به طراحي وتوليد  برنامه «بشارت» همت گمارند.

اين برنامه  كه به بررسي مباحث تاريخي، كلامي، اعتقادي با موضوع مهدويت و منتظران بر پايه دانشنامه امام مهدي«عج» اختصاص دارد مورخ 2 اذر 95 با محوريت موضوع مكان ظهور و ياران امام زمان (عج) به روي آنتن مي‌رود.

«بشارت» كاري از گروه قرآن و اهل بيت(ع) با كارشناسي حجت‌الاسلام‌ و المسلمين سيد كاظم طباطبايي، تهيه و سردبيري اكبر طالبي‌نيا و اجراي رسول بينايي روزهاي سه شنبه ساعت20:00تقديم مخاطبان فرهيخته راديو معارف مي‌شود.

راههاي رسيدن به رضايت در خانه مهر

راديو معارف در برنامه «خانه مهر» به تبيين عوامل چگونگي رسيدن به رضايت و معنويت در زندگي  مي‌پردازد.

خانه مهر از 2 آذر  95 با حضور سركار خانم حاجي احمدي ، به تبيين موضوع راههاي رسيدن به رضايت و معنويت در زندگي مي‌پردازد.

اين برنامه كه  در جهت «تقويت خانواده محوري» و «الگو سازي بر اساس سبك زندگي خانواده اسلامي، ايراني طراحي و توليد شده است در تلاش است كه گامي مثبت در  ‌حمايت از تشكيل خانواده و پيشگيري از تزلزل و فروپاشي آن بردارد.

«خانه مهر» كاري از گروه فرهنگ و جامعه به سردبيري و تهيه كنندگي اعظم ايراني و اجراي محبوبه شيرعلي سه شنبه تا پنجشنبه ساعت 9:00 به طور زنده تقديم مخاطبان راديو معارف مي‌شود.

آيت عشق شهيد معماريان در راديو معارف

مادر شهيد معماريان از ويژگيهاي و خاطرات اين شهيد بزرگوار مي‌گويد.

«روايت عشق» كه با هدف تبيين نكته‌هاي ناب از زندگي ، فعاليت‌هاي فرهنگي و مبارزات شهدا از  زبان مادران و همسران آنها طراحي و توليد شده است  اين هفته ميزبان مادر شهيد محمد معماريان خواهد بود.

شهيد محمد معماريان پس از دلاوريها و شجاعتهاي فراوان در نبرد جنگ عليه باطل در سن 22 سالگي و در عمليات كربلاي 4 در منطقه شلمچه به درجه رفيع شهادت رسيد.

«روايت عشق»، كاري از گروه فرهنگ و جامعه به تهيه كنندگي و سردبيري اعظم ايراني و اجري محبوبه شيرعلي، روزهاي سه شنبه ساعت 19:15 تقديم شنوندگان راديو معارف مي‌شود.

 آشنايي انسانها با سرانجام كارهاي نيك و بدشان

راديو معارف در برنامه بازتاب به بررسي آثار توبه در زندگي مي پردازد.

بازتاب  برنامه‌اي است كه با هدف بررسي  آشنايي انسانها با سرانجام كارهاي نيك و بدشان طراحي وتوليد شده است.

اين برنامه مورخ 1 آذر  95 با كارشناسي حجت الاسلام باقريان به تبيين توبه و آثار آن در زندگي مي‌پردازد.

«بازتاب» كاري از گروه قرآن واهل بيت(ع) به تهيه و سردبيري حميد اشتري و اجراي مجيد گلشيري روزهاي دوشنبه ساعت 12:30 به روي آنتن مي‌رود./998/ت303/س

 

ارسال نظرات