۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۴۶۲۷۸۱
مدير راديو معارف تشریح کرد؛

برنامه‌های رادیو معارف در هفته بسیج

مدير راديو معارف از برنامه‌هاي مختلف اين رسانه ديني در سالروز صدور فرمان تاريخي امام خميني(ره) مبني بر تأسيس بسيج مستضعفان خبر داد.
مجتبی تونه‌ای

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از راديو معارف، همزمان با سالروز صدور فرمان تاريخي امام خميني(ره) مبني بر تأسيس بسيج مستضعفان، مجتبي تونه‌اي مدير راديو معارف از پخش برنامههاي گسترده  اين رسانه ديني در اين ايام خبر داد.

وي گفت: بنيان‌گذار انقلاب در پنجم آذرماه سال 58، فصل نويني در تاريخ ايران اسلامي گشود؛ فصلي كه تا ابد يادآور رشادت‌هاي دلاورمرداني است كه حضور و تأثيرشان به دفاع جانانه در آن هشت سال مقدس خلاصه نشد.

 تونه‌اي درادامه از پخش برنامه «مقاومت» خبر داد و گفت: اين برنامه در هفته بسيج  به بررسي روحيه ايثار و اخلاص بسيج خواهد پرداخت.

وي همچنين به برنامه «شاهد» و«روايت عشق» اشاره كرده و گفت:  اين دو برنامه در اين ايام  با هدف  معرفي شهداي بسيج  و  گفتگو با خانواده هاي شهداي بسيج طراحي و توليد شده است 

تونه‌اي در ادامه افزود:  برنامه «كلام امام» و «پيام ولايت» كه از آنتن راديو معارف تقديم شنوندگان فرهيخته مي شود اختصاص به  گزيده اي از بيانات بنيان گذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي  دارد كه در اين ايام  با موضوع بسيج به روي آنتن خواهد رفت. 

وي همچنين با اشاره به برنامه «گفتگوي21 » گفت: بررسي برنامه هاي هفته بسيج به صورت زنده در اين برنامه و همچنين كاركردهاي فرهنگي علمي ،آموزشي و اقتصادي  بسيج در عصر حاضر در برنامه «مجله روز» از برنامه هاي اين رسانه ديني  است كه به صورت زنده تقديم شنوندگان راديو معارف مي‌شود.

تونه‌اي سبك زندگي ديني را از مباحث مهم رهبري دانست و گفت:  «به رنگ خدا» با موضوع سبك زندگي مومنانه يك بسيجي فعال در اين ايام تقديم مخاطبان راديو معارف مي شود.

همچنين تبيين نقش بسيج در پيشبرد رسالت فرهنگي نظام در برنامه «مهربان باشيم» از موضوعات اين رسانه ديني در هفته بسيج است، اين برنامه نقش حلقه هاي صالحين  در ارتقاي علمي و معنوي جامعه را بررسي مي كند.

وي گفت:  آشنايي با  نقش بسيج و روحيه بسيجي در حفظ ارزش هاي انقلاب و نقش آن در آرامش جامعه  از محورهايي است كه در دو برنامه «آن روزها» و «داستان هفته» به آن پرداخته مي‌شود.

مدير راديو معارف در ادامه افزود: «چراغ مطالعه» كه  سعي دارد با قالبي نو و جذاب مخاطب را به امر مطالعه كتب ارزشمند ترغيب نمايد در اين ايام به  معرفي تازه‌هاي نشر درباره بسيج خواهد پرداخت.

مدير راديو معارف در انتها از پوشش  برنامه‌ها و فعاليت‌هاي بسيج در  بخش‌هاي خبري خبر داد و گفت:  معرفي پايگاه‌هاي بسيج مردمي در برنامه «خيابان انقلاب»، معرفي پايگاه‌هاي برتر بسيج  در برنامه «مهاجر» و سخنراني اساتيد حوزه و دانشگاه با محوريت موضوع  ارزش هاي انقلاب و بسيج مردم در برنامه «بر بال سخن» از جمله برنامه‌هايي است كه در هفته بسيج تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف معارف مي‌شود./998/101/ب3

ارسال نظرات