۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۶۲۸۱۸
طلاب و روحانیان مدرسه امام محمدباقرمشهد در واکنش به حاشیه سازی های علی مطهری:

هرگونه آشوب سازی ذهنی و سیاسی برای مردم محکوم است

طلاب و روحانیان مدرسه امام محمدباقر(ع) مشهد ضمن محکوم کردن ایجاد هرگونه آشوب ذهنی و سیاسی برای مردم به ویژه از سوی مسؤولان، حمایت خود را از امام جمعه و نماینده ولی فقیه آیت الله علم الهدی اعلام کردند.
بیانیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در پی حاشیه سازی های اخیر علی مطهری، نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی به دنبال لغو سخنرانی اش در اربعین حسینی در مشهد، طلاب و روحانیان مدرسه امام محمدباقر(ع) مشهد با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن ایجاد هرگونه آشوب ذهنی و سیاسی برای مردم به ویژه از سوی مسؤولان، حمایت خود را از امام جمعه و نماینده ولی فقیه حضرت آیت الله علم الهدی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: مشهد به عنوان دومین کلانشهر ایران و خراسان رضوی با ثروت های مادی و فرهنگی و از همه مهمتر وجود آستان مطهر امام رضا (ع) و همچنین شخصیت های مهم و تاثیر گذار، سهم بسزایی در عرصه ی سیاسی کشور دارد. از سوی دیگر پیروزی جناح اصولگرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی ناراحتی هایی در برخی از جریان های سیاسی به وجود آورد. ناراحتی هایی که حالا با هجوم رسانه ای به آیت الله علم الهدی به عنوان مرکز ثقل اجتماعات انقلابی، خودش را نشان می دهد.

این بیانیه می افزاید: افرادی که در کمین نشسته اند تا کوچکترین اتفاق از دستشان در نرود تا بتوانند به وسیله آن به این جریان ضربه زده، بین مردم مشهد و این شخصیت های انقلابی فاصله انداخته و به بهترین شکل استفاده سیاسی کنند. ماجرای لغو کنسرت ها هنوز یادمان نرفته که در بحبوبه ی مشکلات اقتصادی، مسکن، اشتغال و ازدواج، چطور به زعم خودشان به دغدغه اصلی جوانان و مردم تبدیل شده بود. آخرینش هم لغو سخنرانی اقای مطهری است که بعد از کلی توهین و تهمت به امام جمعه در رسانه های مختلف و فضای های مجازی منتسب به شخصیت های سیاسی ،معلوم شد که امام جمعه محترم اصلا توجهی به این مراسم نداشته است.(اطلاعیه  دفتر امام جمعه محترم مشهد)

این بیانیه با تأکید بر لزوم هوشیاری مردم مشهد در این اوضاع جنگ روانی رسانه ها، اضافه می کند: ما طلاب و روحانیون مشهد مقدس، ضمن محکوم کردن ایجاد هرگونه آشوب ذهنی و سیاسی برای مردم به ویژه از طرف مسئولین، از امام جمعه و نماینده ولی فقیه حضرت آیت الله علم الهدی (حفظه الله) که امید جوانان انقلابی و متدین و خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب هستند، حمایت می کنیم و هرگونه اهانت به مسئولین انقلابی این شهر را چیزی جز عقده گشایی های سیاسی نمی دانیم./203/930/ب1

ارسال نظرات