۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۶۲۸۲۰
بیانیه مدرسه امام محمدباقر مشهد خطاب به رییس جمهور؛

چرا لغو سخنرانی مطهری شما را چنین آشفته کرده است /به دنبال کدام قانون شکنی و کدام متخلف می گردید

به دنبال حاشیه سازی های علی مطهری به دلیل لغو سخنرانی اش در مشهد، طلاب و روحانیان مدرسه امام محمدباقر(ع) مشهد با صدور بیانیه ای خطاب به رییس جمهور، ضمن گلایه از وی در اولویت دادن به مسائل حاشیه ای و صدور نامه سرگشاده، تأکید کردند: مردم، بیش از آنکه منتظر شنیدن چنین مطالبی باشند، منتظر شنیدن گزارش «اقدام و عمل» شما برای اقتصاد مقاومتی اند.
روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در پی حاشیه سازی های اخیر علی مطهری، نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی به دنبال لغو سخنرانی اش در اربعین حسینی در مشهد، طلاب و روحانیان مدرسه امام محمدباقر(ع) مشهد با صدور بیانیه ای خطاب به رییس جمهور، ضمن گلایه از وی در اولویت دادن به مسائل حاشیه ای و صدور نامه سرگشاده، تأکید کردند مردم، بیش از آنکه منتظر شنیدن چنین مطالبی باشند، منتظر شنیدن گزارش «اقدام و عمل» شما برای اقتصاد مقاومتی اند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور جناب آقای روحانی؛

سلام علیکم

نامه بی درنگ شما در پاسخ به آقای مطهری را دیدیم. آنچه در وهله اول به ذهن میرسید چند سؤال اساسی بود که پاسخ آنها را از شما مطالبه داریم؛

1.اصولا چرا رئیس جمهور یک کشور با آن همه مشغله و دغدغه ودرعین حال فرصت محدود برای رسیدگی به امور مملکت، وبا وجودجایگاه خاص این منصب، باید وارد اینگونه مسائل شود؟ آنهم با شائبه های حزبی؟

2.چه نیازی بود نامه ای سرگشاده، آنهم با این لحن دون شأن جایگاه یک رئیس جمهور، منتشر کنید و اذهان مردم را در ایام عزای ائمه(علیهم السلام) مشوش کنید؟

3.چرا چنین مسأله بی اهمیتی که به هیچ وجه اولویت دست چندم دولت، مردم و نظام نیست، باعث شده است، رئیس جمهور محترم، چنین نامه آشفته ای بنویسند؟

گمان ما این است که خاطر رئیس جمهور محترم از جای دیگری مکدّر شده است که مجبور شدند اینگونه به مسئولین انقلابی مشهد تاخت و تاز کنند.

احتمالا شما وهمفکرانتان،از همان نتایج انتخابات مجلس،اسفند ۹۴ در مشهد ناراحت نیستید؟!

احتمالا خاطر جنابتان از مشی انقلابی مسئولین و نماینده بصیر و هوشیار ولی فقیه در مشهد مکدر نیست؟!

از اینکه نتوانستید در مشهد جای پا باز کنید چطور؟!

ظاهرا لغو سخنرانی و میتینگ سیاسی نائب رئیس دوم مجلس، فرصت مناسبی فراهم کرده برای بیان آنچه این مدت در دل داشتید،

شما احیانا از نتایج برجام ناراحت نیستید؟! احتمالا از خبری شدن مفاسد اقتصادی دولت و دوستان دولتی تان دلخور نیستید؟!

از لحن نامه سرگشاده شما واضح است که جنابتان خسته و ناراحتید آقای رئیس جمهور!

اما خوب می دانید که راه فرار از این ناراحتی و نگرانی ها، جبران مافات است، نه تأیید توهین ها و اتهامات واهی فردی که بعید است به تعاریفی که ابتدای نامه تان در وصفش گفتید، اعتقادی داشته باشید!!

آقای رئیس جمهور!

آنچه مایه شرمساری است، بیکاری است که بعد سه سال برجامیزه کردن کشور، تازه یادتان افتاده که مشکل اصلی کشور ست!!

شرمساری، اعتقاد به لزوم ارتباط با شیطان بزرگ _وابستگی اقتصادی به کدخدا_ است که بعد از این همه مطالبه و البته گلایه ی پیدا و پنهان رهبر معظم انقلاب، هنوز آبی از این ارتباط برای مردم و کشور،گرم نشده!!

شرمساری این است که در خفا به ریاست محترم قوه قضائیه، فشار بیاورید که با حرکت گازانبری، آزادی را از فلان روزنامه و فلان سخنران بگیرد و دهانش را ببندد و چندی بعد و در سخنرانی هایی که بیشتر شبیه میتینگ های تبلیغاتی بود، دَم از آزادی و آزاد اندیشی بزنید!!

شرمساری، فیش های نجومی مدیران شماست که سخنگو و پیشانی دولت تان، آن هارا از ذخایر انقلاب می داند و شما نه تنها متعرض این مهمل گویی ایشان نمی شوید،بلکه به انحاء مختلف پیگیری قانونی این ماجرا را مانع می شوید!!

شما به دنبال کدام قانون شکنی و کدام متخلف می گردید؟! در حالیکه همان قانون و همان مرجع قانونی _دادستان ونه فرد دیگری_ تشخیص داده که باتوجه به سابقه مشعشع سخنرانی ها وجلسات فرد مذکور،برگزاری جلسه بصلاح نیست.

آقای دکتر!

آیا مسأله سازی و ضریب دادن به چنین موضوعی، آنقدر برایتان مهم است که از مدیریت بحران مرزهای کشور در ایام اربعین حسینی دست کشیده اید و تیمی ۵۰ نفری از بودجه ی بیت المال را مأمور رسیدگی به آن کرده و خود را مشغول چنین جنجال سیاسی کرده اید؟

آیا نمی دانید که مردم و مسئولین مشهد الرضا (علیه آلاف التحیة والثناء) این روزها مشغول خدمت رسانی به زائران امام رئوف هستند؟

اگر به راستی اعتقاد دارید که حرم ایشان «ملاذ و ملجاء همه مردم ایران و بلکه همه شیعیان و مسلمانان جهان است و افتخار کشور ما همیشه این بوده که در پناه کهف حصین ثامن الائمه(علیه السلام)، امن و امان یافته است.» لطفا ذهن مردم را با این امور بیخود وبی اهمیت مشوش نکنید.

اگر حقیقتا اینهمه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارید، کمر همت را ببندید و در این چند ماه باقیمانده عمر خدمتتان، خواسته ی اصلی رهبری عزیز را اجابت کنید و به اقتصاد مقاومتی، جامه ی «اقدام و عمل» بپوشانید. چرا که مردم، بیش از آنکه منتظر شنیدن چنین مطالبی باشند _که خود،موجب دامن زدن به مناقشات سیاسی و دوقطبی سازی بین آحاد مردم می شود_ منتظر شنیدن گزارش «اقدام و عمل» شما برای اقتصاد مقاومتی اند./203/930/ب1

ارسال نظرات