۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۶۲۸۲۶
عضو جماعت الدعوۃ پاکستان:

داعش گروہ خوارج اند و با اسلام ھیچ ارتباطی ندارند

یکی از روحانیون اھل سنت پاکستان اقدامات ضد اسلامی و جنایات ھای داعش را به شدت محکوم کرد و گفت: داعش گروہ خوارج اند و با اسلام ھیچ ارتباطی ندارند.
امیر حمزہ

به گزارش خبرگزاری رسا، امیر حمزہ عضو جماعت الدعوۃ پاکستان ، در کنفرنس خبری روز گذشته دوشنبه داعش را گروہ خوارج و بیگانه با اسلام توصیف کرد.

وی با بیان این که اسرائیل و ھندوستان بزرگترین دولت ھای تروریسم در منطقه اند تاکید کرد: جھاد و مبارزہ تنھا راہ آزادی کشمیر است و دولت پاکستان نیز از طریق مجامع بین المللی مسئله کشمیر را پیگیری و حل کند.

این روحانی اھل سنت، پاکستان را تںھا امید مردم کشمیر دانست و تاکید کرد: مردم کشمیر ھموارہ حامی پاکستان بودہ اند لذا دولت ھم وظایف خود را نسبت به مردم کشمیر انجام دھد.

عضو جماعت الدعوۃ پاکستان اقدامات ضد اسلامی و جنایات ھای داعش را خلاف اسلام ناب محمدی دانست و تاکید کرد: داعش گروہ خوارج اند و با اسلام ھیچ ارتباطی ندارند.

وی جھان اسلام را در مقابل گروہ ھای افراطی تکفیری ھمچون داعش، جبھت النصرہ و دیگر گروہ ھای تروریستی به ھوشیاری فراخواند و افزود: داعش و کسانی که خون مسلمانان و بی گناھان را به زمین می ریزند مزدور رژیم صھیونیستی و آل یھود اند./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات