۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۶۲۸۵۳
رھبر شیعیان پاکستان:

دولت در اجرای قانون ملی مبارزہ با تروریسم شعاری عمل نکند

رھبر شیعیان پاکستان سوی استفادہ با قانون ملی مبارزہ با تروریسم در بعضی ایالت ھای کشور را به شدت انتقاد کرد و گفت: دولت در اجرای قانون ملی مبارزہ با تروریسم شعاری عمل نکند.
حجت الاسلام سید ساجد علی نقوی


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رھبر شیعیان پاکستان که روز گذشته برای سخنرانی مراسم اربعین اباعبداللہ الحسین به شھر سرگودھا پاکستان سفر کردہ بود پس از سخنرانی با خبرنگاران شھر سرگرودھا دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار سوی استفادہ با قانون ملی مبارزہ با تروریسم در بعضی ایالت ھای کشور را واکنش شدید نشان داد و از پیامدھای آن دولت نواز شریف را ھشدار داد.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی دستگیری علمای شیعه به اتھام برھم زدن امنیت کشور را دروغ محض دانست و تاکید کرد: شیعه امن ترین شھروندان پاکستان اند و در راہ امنیت کشور شھدای زیادی تقدیم کردہ اند.

وی اجتماع بزرگ عاشقان اباعبد اللہ الحسین در کربلا را نماد اتحاد اسلامی دانست و ابراز داشت: امسال اھل سنت و پیروان دیگر مذاھب نیز در کربلا حضور داشته اند.

رھبر شیعیان پاکستان با اشارہ به این که حضرت امام حسین الگوی رھبران آزادی و آزادگان جھان است تاکید کرد: کربلا میعادگاہ عاشقان است که با حضور در آن مکان با امام خود تجدید بیعت می کنند./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات