۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۴۶۲۹۱۲
مرکز فرهنگی هنری دفترتبلیغات اسلامی برگزار می کند؛

نخستین فراخوان خاطره گویی اربعین «ویژه طلاب»

مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نخستین فراخوان خاطره گویی اربعین «ویژه طلاب» را در قالب صوت و فیلم موبایلی برگزار می کند.
فراخوان خاطره گویی ار بعین«ویژه طلاب»

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین فراخوان سراسری جشنواره خاطره و داستان اشراق از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با موضوع خاطره گویی اربعین «ویژه طلاب» برگزار می شود.

بر اساس این گزارش این فراخوان ویژه طلاب برادر و خواهر در سراسر کشور است که طلاب  باید خاطرات تبلیغی خود را در قالب صوت، فیلم و خویش انداز(سلفی) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند؛ خاطرات اربعین، بخش ویژه‌ای از جشنواره خاطرات تبلیغی طلاب است.

گفتنی است که طلابی که علاقه‏ مند به شرکت در این فراخوان هستند، باید آثار خود را از 20 آبان تا 20 دی ماه 1395 به نشانی تلگرامی @eshraghadmin ارسال کرده و یا در پایگاه اینترنتیwww.eshragh.ir  بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است که آثار ارسالی باید در دو قالب صوت و فیلم باشد و شرکت کنندگان به همراه اثر ارسالی باید نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره پرونده حوزوی و شماره تماس خود را در ابتدا یا انتهای آن قید کنند.

این جشنواره برای برگزیدگان بخش فیلم، نفرات اول تا پنجم مبلغ ده میلیون ریال و برای برگزیدگان بخش صوت، نفرات اول تا پنجم مبلغ 5 میلیون ریال را در نظر گرفته است.

گفتنی است که نشانی دبیر‌خانه فراخوان خاطره‌گویی اربعین، قم خیابان شهدا کوچه 21، فرعی اول چپ پلاک 50 است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 025371160 داخلی 5156  تماس بگیرند./840/303/ب3

ارسال نظرات