۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۴۶۲۹۴۰

اعلام زمان پذیرش جامعه الزهرا در سال تحصیلی جدید

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) از اعلام زمان پذیرش حوزه علمیه جامعه الزهرا (س) در سال تحصیلی 96 و97 ویژه داوطلبان ایرانی در تمام سطوح خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی 97و96 در تمامی مقاطع و رشته ها از تاریخ 19 دی 95 آغاز می شود.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به نقل از دفتر روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، اباذر عمرانی فر با اشاره به آغاز پذیرش جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی جدید، گفت: ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی 97و96 در تمامی مقاطع و رشته ها از تاریخ 19 دی 95 آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه جزئیات آزمون در 19 دی از طریق سایت جامعه الزهرا اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: ثبت نام صرفاً از طریق سامانه پذیرش انجام می شود و امکان ثبت نام حضوری یا تلفنی وجود ندارد.

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: پذیرش در دو مرحلۀ «آزمون کتبی» و «مصاحبه» صورت می گیرد و شرط پذیرش نهایی، موفقیت در هر دو مرحله است.

عمرانی فر تاکید کرد: از داوطلبان آزمون سطح 2 (کارشناسی) و سطح 1 به 2 پس از قبولی در آزمون کتبی، فقط مصاحبه گزینشی به عمل می آید، اما از داوطلبان سطح 3 (کارشناسی ارشد) و سطح4 (دکتری) علاوه بر مصاحبه گزینشی، مصاحبه علمی هم صورت می گیرد.

رییس اداره سنجش و پذیرش ادامه داد: زمان آزمون اول اردیبهشت 96 و مکان آزمون مراکز استان ها خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تحصیل در جامعه الزهرا رایگان است، اضافه کرد: طلاب در مواردی غیر از تحصیل مثل خرید کتابها و سی دی های درسی، هزینه غذا (برای طلاب خوابگاهی) و استفاده شخصی از برخی از امکانات موجود، هزینه های جزئی پرداخت خواهند کرد.

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) اظهار کرد: اطلاعات تکمیلی پذیرش همزمان با آغاز ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا ارائه خواهد شد.

عمرانی فر ادامه داد: داوطلبان می توانند در صورت نیاز، روزهای اداری به جز پنج شنبه ها از ساعت 10 تا 12 صبح با شماره های 32112222 و 32112444 تماس بگیرند.

وی افزود: همچنین پست الکترونیک به آدرسPaziresh@jz.ac.ir ، سامانه پشتیبانی پذیرش به آدرس http://support.jz.ac.ir و سامانه پاسخ به سؤالات http://jzfaq.ir از دیگر راه های ارتباط با پشتیبانی سنجش و پذیرش است./968/102/ب3

ارسال نظرات