۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۴۶۲۹۶۹
با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی برگزار می شود؛

آیین بدرقه 1500 مبلغ به ایستگاه های استقبال از زائران پیاده در حرم رضوی

آیین بدرقه مبلغان اعزامی به پایگاه های استقبال از زائران پیاده حضور تولیت آستان قدس رضوی در جوار مضجع منور رضوی برگزار می شود.
بدرقه مبلغ به ایستگاه های استقبال از زائران پیاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت آقا علی بن موسی الرضا(ع) آیین بدرقه مبلغان اعزامی به پایگاه های استقبال از زائران پیاده در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

این مراسم پنجشنبه چهارم آذرماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی ساعت 12 در تالار ولایت برگزار می شود.

هزار و 500 مبلغ به ایستگاه هاه صلواتی درون شهری و برون شهری اعزام می شوند که شامل شامل هزار طلبه برادر و 500 طلبه خواهر هستند.

این ایستگاه های صلواتی در محورهای منتهی به مشهد؛ قوچان، نیشابور، ملک آباد، درگز، مناطق حاشیه ای و روستاهای اطراف شهر مشهد برپا شده اند.

بر اساس این گزارش، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، ارائه گزارش معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی و مداحی امیر عارف بخش های این مراسم است که پس از آن مبلغان با عبور از زیر قرآن کریم بدرقه می شوند.

گفتنی است، هم اکنون دو ایستگاه در مبادی ورودی به حرم رضوی، 14 پایگاه برون شهری، 43 پایگاه درون‌شهری آمادگی لازم جهت استقبال و پذیرایی از ارادتمندان به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) دارند./203/1308/ب1

ارسال نظرات