۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۴۶۳۲۴۴
آيت‌الله مظاهری:

آیت الله موسوی اردبیلی از پیشتازان انقلاب اسلامی بود

حضرت آیت الله مظاهری با بیان اینکه حضرت آیت الله موسوی اردبیلی یکی از پیشتازان انقلاب اسلامی بود، گفت: حضرت آیت الله موسوی اردبیلی همواره یکی از شخصیتهای مبرّز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شد.
حضرت آیت الله مظاهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان، صبح امروز طی پیامی درگذشت حضرت آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی را تسلیت گفت و از خدمات علمی و مبارزات انقلابی ایشان تقدیر کرده و برای ایشان علو درجات را مسألت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ»

ضایعۀ ارتحال فقیه مجاهد و عالم عالی‌مقام حضرت آیة‌الله آقای حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی«قدّس‌سرّه» موجب تأسّف و تأثّر گردید.

این مرجع بزرگوار علاوه بر مراتبه عالیۀ علمی، یکی از پیشتازان نهضت اسلامی و از زمرۀ یاران صدیق امام راحل عظیم‌الشأن«اعلی‌الله‌مقامه‌الشّریف» بودند و همواره یکی از شخصیت‌های مبرّز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شدند. سعی مشکور این عالم روشن‌بین در تأسیس مجامع علمی و دانشگاهی به منظور ارتقاء سطح علمی و معرفت دینی نسل جوان نیز از جملۀ آثار وجودی ایشان است.

فقدان این فقیه گران‌قدر را به همۀ شاگردان و مقلّدان و ارادتمندان ایشان و خصوصاً به بازماندگان و خاندان مکرّم و آقازادگان محترمشان بالأخص به جناب مستطاب حجة‌الاسلام آقای حاج سید علی موسوی اردبیلی«دامت‌تأییداته»، صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و صبر و اجر و سعادت آنان و علوّ درجات آن عالم ربّانی را از خداوند تعالی مسألت می‌نمایم. والسلام‌علیه و علیهم و رحمة‌الله وبرکاته./101/1304/ب1

حسین‌المظاهری

24 / صفرالمظفّر / 1438

4 / آذر‌ / 1395

ارسال نظرات