۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۶۳۳۳۰
امام جمعه همدان:

مرحومه دباغ در دفاع از حقیقت نمونه بود

امام جمعه همدان با اشاره به جایگاه مرحومه دباغ در تاریخ انقلاب، گفت: مرحومه دباغ الگوی کاملی برای یک بانوی انقلابی و بصیر است که باید راه وی ادامه یابد.
امام جمعه همدان امام جمعه همدان امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مرحومه دباغ که در مسجد مهدیه همدان برگزار شد اظهار داشت: انسان ها بر دو دسته دغدغه مند و بی دغدغه تقسیم می شوند.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به جایگاه مرحومه دباغ در تاریخ انقلاب اظهار داشت: مرحومه دباع الگوی کاملی برای یک بانوی انقلابی و بصیر است که باید راه وی ادامه یابد.

وی با بیان این که طرفداری از جبهه حق اندیشه مرحومه دباغ بود ابراز داشت: در زمان بروز فتنه ها برخی افراد هستند که از امور جاری در حوادث عبرت می گیرند ولی برخی افراد هیچ درسی و بهره ای نمی برند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به وضعیت برخی زنان حاضر در لشکر منافقان در عملیات مرصاد، گفت: در مقابل برخی زنان در مسیر باطل گام برداشتند و در مقابل برخی افراد مانند مرحومه دباغ راه  مسیر درست را در پیش گرفته اند.

وی با اشاره به آیات قرآن در زمینه نصرت الهی به جبهه حق افزود: برخی افراد در راه نصرت و یاری مسیر الهی به میدان می آیند و دین خدا را یاری می کنند و خداوند نیز آنان را وعده امداد می دهد.

آیت الله طه محمدی گفت: در زمان انقلاب هیچ کس احتمال پیروزی نمی داد و خداوند به تصریح فرموده است؛ کسانی که در راه انقلاب از جان خویش گذشتند با کسانی که به یاری دین الهی نیامدند یکسان نیستند.

وی با بیان این که اهمیت خانواده شهدا از شهدا کمتر نیست، افزود: برای شهدا مجالس بزرگداشت کم برگزار نشده است اما برای خانواده شهدا فعالیت درخوری صورت نگرفته است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ابراز داشت: مرحومه دباغ آبروی شهر همدان است و همه کشور به واسطه شهید حسین همدانی و مرحومه دباغ با نگاه افتخار به استان همدان نگاه می کنند./202/979/ب1

ارسال نظرات