۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۶۳۴۴۵
آیت الله نعیم آبادی:

اقتدار نیروی دریایی ارتش اجازه تعدی هیچ کشوری را به منافع ایران نمی دهد

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اقتدار و عظمت نیروی دریایی ارتش گفت: نداجا مقتدرانه و خالصانه در جهت حفظ منافع ایران اسلامی تلاش می‌کند، این اقتدار سبب شده تا هیچ کشوری اجازه تعدی به منافع ایران اسلامی را به خود ندهد.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه های این هفته شهرستان با اشاره به سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل گفت: بسیج به عنوان یک عامل پیشگیرانه در کشور تأسیس شده که با ورود در عرصه‌ های مختلف علمی، نظامی و فرهنگی در طول عمر این انقلاب توانسته کارنامه پرباری را از خود به جا بگذارد.

وی با اشاره به آثار و برکات فراوان تشکیل بسیج برای ایران اسلامی افزود: خوشبختانه شاهد فعالیت بسیج در زمینه های مختلف از جمله سازندگی در مناطق محروم و دورافتاده کشور هستیم.

امام جمعه بندرعباس، نظام مردم سالاری دینی را از ابتکارات حضرت امام (ره) دانست و تصریح کرد: تفکر امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل بسیج یک هدایت الهی بود، اگر بسیج نبود سرنوشت کشور نیز این نبود و هر اتفاقی ممکن بود برای نظام مقدس و انقلاب اسلامی بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه جناح ها باید بسیجی باشند نه بسیجی ها جناحی، ابراز داشت: بسیج از هر قشر و گرایشی می تواند در خود جای دهد حتی بی تفاوت ها، اما ضدانقلابیون، در نهاد مقدس بسیج ندارند

آیت الله نعیم آبادی تاکید کرد: بسیجی احساساتی عمل نمی‌کند بلکه بر اساس خرد و تفکر و عقلانیت خود اقدام کرده و در جهت بصیرت افزایی گام برمی دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به حضور بسیج به عنوان نیرویی مومن و متدین و برخاسته از درون جامعه در کنار ارتش، ابراز داشت: این دو در کنار هم اقتداری به وجود آورده اند که هیچ کشوری حتی امریکای زورگو اجازه تعدی به منافع ایران اسلامی در دریا و دیگر زمینه ها را ندارد.

وی با اشاره به هفتم آذرماه روز ارتش گفت: حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریا افتخاری بزرگ و بی‌نظیر است و اقتدار این نیرو در آب‌ها سبب شده تا هیچ کشوری حتی آمریکای زورگو اجازه تعدی به منافع ایران اسلامی را نداشته باشد.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اقتدار و عظمت نیروی دریایی ارتش اظهار امیدواری‌کرد: نداجا مقتدرانه و خالصانه در جهت حفظ منافع ایران اسلامی تلاش می‌کند، امید است این اقتدار روز به روز ارتقاء یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: حسد بزرگترین و فراگیرترین خطری است که متوجه انسان می شود که در کتب آسمانی و در این دو سوره به آن اشاره شده است.

امام جمعه بندرعباس افزود: زیارت اهل بیت (ع) کلاس اسلام شناسی و پیامبر شناسی است و بزرگترین خطر برای استکبار جهانی اجتماعات دینی و زیارت ائمه اظهار(ع) است که این زنگ خطر هنوز هم برای استکبار جهانی مهم است

آیت الله نعیم آبادی، با تاکید بر اینکه نماز جمعه قبل از هر چیز یک عبادت بزرگ و مستجی است گفت: نماز جمعه از نظراجتماعی سیاسی، یک کنگره عظیم هفتگی است که بعد از کنگره حج بزرگ‌ترین اجتماع اسلامی شمرده می‌شود./851/201/ب3

 

ارسال نظرات