۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۶۳۷۲۵
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام:

تا پایان ماه صفر خدمت رسانی به زائران ادامه دارد

فرمانده نیروی انتظامي استان ايلام گفت: در حال حاضر با همکاري سپاه امير المومنين (ع)، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها و ساير دستگاه‌های متولي کار جابه‌جایی زائران به شهرهايشان انجام می‌شود.
یاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، نورعلي ياري، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام، امروز در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی ایلام اظهار داشت: با توجه به حضور تعدادي از زائران حسيني تا پايان ماه صفر در کشور عراق، کار خدمات‌رسانی براي انتقال، اسکان و پذيرايي از زائران تا پايان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وي افزود: تمام تلاش دستگاه‌های دولتي و نيروي انتظامي تاکنون اين بوده که زائران بدون معطلي و مشکل و با تأمین همه امکانات پشتيباني و تجهيزاتي از مرز مهران به مناطق هم‌جوار انتقال و سپس به شهرهاي خود مراجعت کنند.

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: در حال حاضر با همکاري سپاه امير المومنين (ع)، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها و ساير دستگاه‌های متولي کار جابه‌جایی زائران به شهرهايشان انجام می‌شود.

وي با اشاره به اينکه تاکنون حجم زيادي از زائران از طريق مرز مهران به کشور بازگشته‌اند، تأکید کرد: خوشبختانه تاکنون با همت مردم مهمان‌نواز ايلام و همکاري دستگاه‌های اجرايي استان، خدمات‌رسانی به زائران اربعين حسيني(ع) به بهترين شکل ممکن در حال انجام است.

ياري در پایان تعداد زائران حسيني(ع) که از مرز مهران به عتبات عاليات مشرف شده‌اند در مقايسه با اربعين سال گذشته را تقریباً سه برابر عنوان کرد و خاطر نشان کرد: بايد از تجربه امسال براي سال‌های آتي به بهترين نحو بهره برد از این رو بايستي اقدامات لازم در راستاي ساماندهي و تهيه زیرساخت‌ها در مسير تردد زائران در استان ايلام آغاز شود./879/203/ب3

ارسال نظرات