۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۶۳۷۴۸

مفتی مصر حمله تروریستی به پاکستان را محکوم کرد

مفتی مصر در پیامی حمله تروریستی به یکی از مساجد پاکستان را محکوم کرد.
شوقی علام، مفتی مصر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری الفجر، شوقی علام مفتی مصر امروز طی پیامی حمله انتحاری به مسجدی در داخل مرکزی متعلق به ارتش در شمال غرب پاکستان را به شدت محکوم کرد.

مفتی مصر تصریح کرد: جریان‎های تروریستی هیچ گونه احترامی برای خانه‎های خدا و خون انسان‎های بی‎گناه قائل نیستند و در دنیا و آخرت مستحق عذاب دردناک خواهند بود.

وی افزود: جریان‎های افراطی و تروریستی همیشه درپی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشورهای مختلف هستند بر این اساس نیروهای امنیتی را که مانع اقدام خود می‎‎بینند را مورد حمله‎های وحشیانه خود قرار می‎دهند.

شوقی علام بر ضرورت حفظ اتحاد بین المللی تاکید کرد و بیان داشت: جهانیان برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی باید در یک صف واحد قرار گیرند و با نیروهای امنیتی نیز همکاری کنند.

وی در پایان ضمن دعا برای شفای مجروحان این حمله تروریستی به خانواده شهدا تسیلت گفت و از خداوند متعال برای آنان صبر مسالت کرد.

گفتنی است که عاصم بجوا، سخنگوی ارتش پاکستان، در حساب توییتر خود نوشت: در حمله به پادگان "غالانی" در منطقه "مهمند" واقع در مناطق قبیله‌ای هم مرز با افغانستان، دو سرباز از نیروهای گارد مرزی کشته شدند.

وی با بیان اینکه چهار عامل انتحاری به هلاکت رسیدند، بیان داشت گروه تروریستی "احرار" که از گروه طالبان پاکستان جدا شده است مسؤولیت این حمله انتحاری را به عهده گرفته است./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات