۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۴۶۳۸۰۷

سیستان و بلوچستان میزبان 10 شهید گمنام می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: پیکر پاک و مطهر 10 شهید گمنام امروز 7 آذرماه وارد شهرستان زاهدان شده و فردا، مصادف با رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام مجتبی(ع) در 5 شهرستان مختلف استان، تشییع و تدفین می‌شود.
شهدای گمنام

حمزه دهقان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: پیکر پاک 10 شهید گمنام، امروز وارد فرودگاه شهرستان زاهدان شده و مورد استقبال مردم شهیدپرور استان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: آیین وداع با این بزرگواران، امشب در مهدیه «شهدای گمنام» برگزار می‌شود و صبح فردا، دوشنبه 8 آذرماه مصادف با رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) نیز جهت تشییع و خاکسپاری به 5 شهرستان مختلف سطح استان منتقل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: پیکر 5 شهید در منطقه سیستان، 3 شهید در شهرستان زاهدان و همچنین پیکر مطهر 2 شهید گمنام نیز در خاش خاکسپاری می‌شود.

وی ادامه داد: امروز با وجودی که منطقه در ناامنی و بحران است، ایران اسلامی به لطف خدا در اوج امنیت و آرامش است که این امنیت را مرهون الطاف الهی و جان‌فشانی هزاران شهیدی هستیم که خونشان در راه دفاع از ناموس و امنیت کشور ریخته شده است.

دهقان با بیان اینکه وجود شهدای گمنام در جامعه موجب برکت است، اظهار کرد: دلاوری، ایثار و مجاهدت این عزیزان باید به یک فرهنگ تبدیل شده و این فرهنگ به همه نسل‌ها انتقال داده شود./303/831/ب1

ارسال نظرات