۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۶۳۸۴۸

فراخوان تحریم شرکت "HP" به خاطر همکاری با رژیم صهیونیستی

کمپین تحریم رژیم صهیونیستی شعبه فلسطین "BCP" از عموم ملت فلسطین و نهادهای رسمی و مردمی آن دعوت کرد شرکت "HP" را به خاطر همکاری با رژیم صهیونیستی در شکنجه و آزار و اذیت فلسطینیان تحریم کنند.
رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، عده ای از فعالان سیاسی در راستای مبارزه با رژیم صهیونیستی کمپینی را برای تحریم شرکت "HP" برگزار کردند.

در بیانیه این کمپین آمده است که شرکت هولیت پاکارد "HP" یکی از بزرگ ترین شرکت های حامی رژیم صهیونیستی است که تجهیزات و سیستم های امنیتی را به منظور استفاده در ایست بازرسی ها، زندان ها و دیوار نژاد پرستانه حایل در اختیار این رژیم قرار می دهد.

کمپین مذکور افزود که این شرکت ارتش رژیم صهیونیستی به ویژه نیروی دریایی آن را به تجهیزات و سیستم هایی پیشرفته به منظور تشدید محاصره نوار غزه مجهز می کند. علاوه بر این، سیستم هایی امنیتی برای نظارت بر زندان هایی که هزاران فلسطینی در آن اسیر هستند در اختیار صهیونیست ها قرار می دهد.

شرکت مذکور همچنین سیستم های رایانه ای و اطلاعات داده شهرک های یهودی نشین در اراضی فلسطینی را نیز تامین می کند.

کمپین تحریم رژیم صهیونیستی شعبه فلسطین "BCP" از تمامی فلسطینیان و ملت های جهان خواست شرکت مذکور را تحریم کنند تا دست از حمایت از رژیم صهیونیستی و همکاری با آن در جنایت علیه ملت فلسطین بردارد.

این کمپین همچنین از تمامی وزارتخانه ها، شرکت ها و دانشگاه ها دعوت کرد که محصولات و تولیدات شرکت "HP" را خریداری نکنند و این محصولات را تحریم کنند.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در هفته جاری بزرگ ترین اعتراضات از سوی کمپین جهانی تحریم رژیم صهیونیستی "BDS" بر علیه شرکت "HP" صورت گرفته است./847/ب102/د

ارسال نظرات