۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۴۶۴۱۲۲

واکنش دمشق به اعلام حمایت قطر از تروریست‎ها

وزارت امور خارجه سوریه ضمن انتقاد از قطر برای اعلام حمایت از تروریستها تأکید کرد که دوحه با اعلام این حمایت به انبار افراط، تروریسم و اندیشه تکفیری بدل شده است.
داعش


به گزارش خبرگزاری رسا، وزارت امور خارجه سوریه امروز دوشنبه به ادعاهای قطر مبنی بر تداوم حمایت از گروه های تروریستی حاضر در سوریه واکنش نشان داد.

یک منبع در وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که تداوم تجهیز تسلیحاتی تروریستهای حاضر در سوریه از سوی قطر فقط برای بالا بردن روحیه گروه های تروریستی در برابر شکستهای متوالی است که از سوی ارتش سوریه متحمل میشوند.

به گزارش فارس، این منبع همچنین تصریح کرد که قطر با اعلام حمایت مداوم از گروه های تروریستی به انبار افراط، تروریسم و اندیشه تکفیری بدل شده است.

منبع مذکور در پایان اظهار داشت که حامیان تروریسم بهای سیاستهای مخرب خود را دیر یا زود پرداخت خواهند کرد؛ چرا که تروریسم در نهایت بدانها باز می‌گردد.

شیخ «محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی» وزیر خارجه قطر اوایل هفته جاری تصریح کرد که اگر «دونالد ترامپ» رییس جمهوری منتخب آمریکا به نقش واشنگتن در سوریه پایان دهد، قطر به حمایت از معارضان مسلح سوریه ادامه می‌دهد.

محمد بن جاسم گفته بود که کشور ثروتمند قطر، معارضان مسلح سوریه را تنها نمی‌گذارد و موشک‌های دوش پرتاب در اختیار این معارضان قرار می‌دهد تا در مقابل دولت سوریه و جنگنده‌های روسیه از خود حمایت کند./982/ب103/د

ارسال نظرات