۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۶۴۴۴۳
نماینده مردم ملایر در مجلس:

رسانه‌‌‌ها سبک زندگی رضوی را در جامعه ترویج دهند

حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به اهمیت ترویج سبگ زندگی اسلامی در جامعه، گفت: سبک زندگی رضوی باید در جامعه ترویج یابد و این مهم به غیر از تلاش رسانه ها و افراد نخبه و تاثیرگذار امکان پذیر نیست.
احد آزادیخواه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم شهادت امام رضا(ع) که در میدان شهرک الوند همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه امام رضا(ع) در ایران اظهار داشت: امام رضا(ع) و وجود حرم ایشان در ایران افتخار ایرانیان است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: از حضرات معصومان امام رضا(ع) با تدابیر شدید امنیتی وارد ایران شد و تصمیم بر این شد که مسیری که امام را وارد کردند شیعیان کمتری حضور داشته باشند ولی اتفاقاتی در این مسیر افتاد که همه نقشه هایشان بر آب شد.

وی افزود: حضور امام رضا(ع) در این توفیق بزرگی برای ایرانیان است، قسمت شفا یافتگان حرم امام رضا(ع) بسیار شگفت است و آثار فراوان معنوی در آنجا مشهود است چرا که این بزرگواران اولیا الهی هستند و باید از این منافع فیض استفاده کنند.

حجت الاسلام آزادیخواه با بیان این که همه باید ارتباط خود را با امام رضا(ع) تقویت کنیم گفت: لازمه تقویت رابطه با این امام بزرگوار رضایی زندگی کردن است و باید در این راه همه تلاش خود را به کار گیریم.

وی با اشاره به این که امروز بقیع با دشمنی آل سعود زائری ندارد اظهار داشت: مردم ایران با تمام وجود برای اهل بیت به ویژه ائمه بقیع(ع) عزاداری می کنند و از آن جا که راهی برای ارادت حضوری وجود ندارد به درگاه امام رضا(ع) مشرف می شوند.

حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به اهمیت ترویج سبگ زندگی اسلامی در جامعه خاطرنشان کرد: سبک زندگی رضوی باید در جامعه ترویج یابد و این مهم به غیر از تلاش رسانه ها و افراد نخبه و تاثیرگذار امکان پذیر نیست.

وی در پایان تصریح کرد: امروز تمام دشمنان داخلی و خارجی در پی آن هستند که ارتباط شیعیان را با ولایت کمرنگ کنند از این رو حفظ ارتباط و تقویت آن در جامعه سبب یاس دشمنان خواهد شد./202/979/ب1

ارسال نظرات