۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۴۶۴۷۱۶
آیت الله علما:

شرافت انسان در گرو اهمیت به نماز اول وقت است

آیت الله علما گفت: نماز سبب آرامش دل و لطافت روح و قلب شده و رضایت و خشنودی خداوند را شامل حال انسانها می کند.
آیت الله علما 1

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز در سلسله جلسات اخلاقی خود در مسجد حاج شهباز خان با استناد به آیات قرآن کریم ابراز داشت: بندگان خاص خدا کسانی هستند که برای پروردگارشان سجده و قیام می کنند از این رو اهتمام علمای دین نسبت به اقامه نماز اول وقت نشان دهنده خاص بودن آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مؤمنان همواره به نماز خویش اهمیت می دهند و آثار و برکات اقامه نمازی که با توجه قلبی همراه باشد در این دنیا نمایان خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: علما و شهدا عاشق نماز و راز و نیاز با خداوند بودند به طوریکه همیشه قبل از فرارسیدن وقت نماز لحظه شماری می کردند تا تکلیف الهی را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه نماز کامل کننده تمام اعمال است اظهار داشت: اگر نماز انسان درست شد قطعأ سایر کارها و اعمال انسان ها نیز در مسیر الهی قرار گرفته و متعالی خواهد شد.

آیت الله علما در ادامه افزود: نماز سبب خواهد شد که دنیا و تعلقات دنیوی از منظر انسان ناچیز و بی ارزش شود، برکات دنیا و آخرت در نماز اول وقت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: شرافت هر فرد به توجه و اهمیت او به نماز و  توجه قلبی در نماز است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تأکید کرد: نماز سبب آرامش دل و لطافت روح و قلب شده و رضایت و خشنودی خداوند را شامل حال انسانها می کند./202/857/ب1

ارسال نظرات