۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۴۶۴۸۳۰
رییس جماعة الدعوة پاکستان:

سیاست‌های ظالمانه غرب نتیجه دوری از آموزه‌های دینی است

روحانی سرشناس و رییس جماعة الدعوة پاکستان از عملکرد دولت مردان غربی انتقاد کرد و گفت که سیاست کنونی کشورهای غربی نتیجه دوری آنان از دستورات الهی است.
حافظ محمد سعید

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حافظ محمد سعید رییس جماعة الدعوة پاکستان، در اجلاس سیرت النبی(ص) که روز گذشته در شھر احمد پور شرقیه پاکستان برگزار شد از عملکرد دولت مردان غربی به شدت انتقاد کرد.

وی با بیان این که سفارت خانه ھندوستان در افغانستان به لانه جاسوسی تبدیل شدہ است تاکید کرد: جنبش آزادی مردم کشمیر به ثمر خواھد نشست و بخاطر سیاست ھای استعماری ناراندر مودی نخست وزیر ھندوستان این سرزمین به چند کشور کوچک تبدیل می شود.

رییس جماعة الدعوة پاکستان سرکوب و کشتار مردم بی دفاع کشمیر به دست نیروھای ھندی را به شدت مورد انتقاد قرار داده و گفت: جماعة الدعوة پاکستان در رساندن کمک ھای بشر دوستانه به مردم کشمیر تمام توان خود را بکار خواھد گرفت.

وی با اشارہ به این که تازمانی که غرب مقتدر باشد حقوق ملت ھا غصب خواھد شد خاطر نشان کرد: کشتارھا و عملیات تروریستی با ادامه روند کنونی از سوی غرب افزایش خواھد یافت. نظام و سیاست ھای ظالمانه غرب، بخاطر دوری آنان از آموزه‌های دینی است.

حافظ محمد سعید تصویب قانون ضد اسلامی در پارلمان محلی سندہ پاکستان را بشدت محکوم کرد و این قانون را خلاف آموزہ ھای اسلامی برشمرد.

در همین راستا سید ھارون گیلانی رییس ھدیة الھادی پاکستان جنگ مذھبی در منطقه خصوصا در پاکستان را بزرگ ترین مشکلات مسلمانان و کشور دانست و بیان داشت: مسلمانان بخاطر تفرقه و اختلاف مذھبی به ذلت و خواری دچار شدہ اند./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات