۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۴۶۵۰۱۲
نماينده مجلس:

دولت براي فرار از پاسخگويی با شگردهاي خاص به فرعيات مي پردازد

نماينده مردم شاهين شهر در مجلس شوراي اسلامي با تأکيد براينکه عموما دولت براي فرار از پاسخگويي با شگردهاي خاص خود در صدد مطرح کردن موضوعات فرعي بر مي آيد، گفت: اهداف اساسي انقلاب اسلامي ايران نبايد هيچگاه فراموش شود.
حسينعلي حاجي دليگاني نماينده مردم شاهين شهر در مجلس

حسينعلي حاجي دليگاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با تأکيد بر اينکه در جمهوري اسلامي ايران اصل مردم هستند، گفت: مسؤولان بايد خود را در خدمت مردم ببينند و بر حل مسائل اساسي جامعه تمرکز کنند.

وي افزود: آنچه براي مردم موضوعيت ندارد را نبايد مسؤولان به آن بپردازند، چرا که پرداختن به اين مسائل سبب وقت کشي و دور ماندن از اصول مي شود.

حاجي دليگاني با بيان اينکه انتظار مردم از قوه مجريه و مقننه ايجاد اشتغال است، گفت: جواناني که داراي تحصيلات عاليه هستند و تا کنون نتوانتسه اند شغلي مناسب را برگزينند و همچنين افرادي که شغل خود را از دست داده و سرپرستي خانواري را به عهده دارند و کمرشان زير بار زندگي خم شده است را بايد مورد توجه قرارداد.

نماينده مردم شاهين شهر، مسکن را از ديگر مسائل پيش روي جوانان دانست و بیان کرد: چند سالي است که از سوي دستگاه هاي ذي ربط هيچ حمايتي براي مسکن جوانان انجام نمي شود، از اين رو با رکود در بازار مسکن مواجه هستيم.

وي تأکيد کرد: ازدواج جوانان و پرداخت وام اندک به مزدوجين با شرايط سخت و نوبت طولاني از ديگر مسائل اساسي جامعه است که مسؤولان بايد به آن بپردازند.

حاجي دلیگانی همچنين با اشاره به اينكه دستهايي پشت پرده به جاي پرداختن به اصول به فرعيات مي پردازند، گفت: برخي با هدف غافل کردن مردم از مطالبات اساسي خود، برخي مسائل حاشيه اي را به صورت داغ مطرح مي کنند تا مردم بيان خواسته هاي اصلي خود را فراموش کنند.

نماينده مردم شاهين شهر با تأکيد براينکه عموما دولت براي فرار از پاسخگويي با شگردهاي خاص خود در صدد مطرح کردن موضوعات فرعي بر مي آيد، گفت: اهداف اساسي انقلاب اسلامي ايران نبايد هيچگاه فراموش شود./302/1307/ب1

ارسال نظرات