۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۴۶۵۰۷۱

صادقی: جلب من غیرقانونی بود/ لاریجانی: به رییس دستگاه قضا تهمت زدید

علی لاریجانی در پاسخ به اعتراض شدید نماینده لیست امید، گفت: شما علی‌رغم رد اتهامات رییس قوه قضاییه از سوی وزیر اقتصاد، حرمت ایشان را نگه نداشتید.
صادقی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد شدید از موضوع جلب خود، گفت: جلب بنده عملی غیرقانونی و نابخردانه بود که از سوی بازرپرس قوه قضاییه بود.

وی افزود: بنده را به صورت کمین کرده قصد داشتند دستگیر کنند و به دادستانی ببرند. بنده از شخص آقای علی لاریجانی می‌خواهم از تعرضی که به جایگاه خانه ملت شده است دفاع کند.

صادقی در پایان گفت: باید از جایگاه نمایندگی و بنا بر شجاعتی که مد نظر مرحوم شهید مدرس بود دفاع شود.

در ادامه علی لاریجانی با اشاره به سخنان قبلی محمود صادقی، گفت: شما علنا اعلام کردید که پول به حسابی شخصی در قوه قضاییه واریز شده است، در حالی‌که وزیر اقتصاد این ادعا را که از سوی رسانه‌های معاند مطرح شده بود را رد کرد.

وی ادامه داد: شما به شخص رییس قوه قضاییه تهمت وارد کردید. شخص شما سابقه پوشیدن لباس روحانیت را داشتید اما به حفظ حرمت مومن توجه نکردید.

لاریجانی تصریح کرد: قطعا حفظ حرمت و جایگاه مجلس مهم است و بنده در این خصوص نیز صحبت کرده‌ام، اما در ماجرای جلب شما هم پس از اطلاع بنده؛ ماموران دادستانی محل را ترک کردند./856/پ202/ج

ارسال نظرات