۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۶۵۱۴۰

نمایش جنایات «رژیم تروریست سعودی» در نجف اشرف

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین با همکاری جنبش انصارالله یمن به برپایی نمایشگاه عکس با نام «رژیم تروریست سعودی» در محل زیارتگاه زید شهید، فرزند امام سجاد(ع) در شهر نجف اشرف اقدام کرده است.
نمایش جنایات رژیم تروریست سعودی

به گزارش خبرگزاری رسا، نمایشگاه جنایات «رژیم تروریست سعودی» در نجف اشرف برگزار شد.

این نمایشگاه متشکل از تصاویری از جنایات آل‌سعود در بحرین در اثنای قلع‌و‌قمع تظاهرات مردمی سال ۲۰۱۱ و تصاویری از نقض حقوق و نیز جنایات جنگی است که عربستان سعودی در حق ملت مظلوم یمن مرتکب شده است.

همچنین تصاویری از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین که در بند رژیم آل‌خلیفه محبوس است و نیز عکس‌هایی از سید‌عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن از دیگر آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

به نوشته ایکنا، نماینده ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین با حضور در افتتاحیه این نمایشگاه طی سخنانی گفت: ملت بحرین با مقاومت هرچه تمام در برابر اشغالگری رژیم غاصب و متجاوز سعودی ایستاده و جنبش عظیم مردمی این کشور در بازپس‌گیری حق تعیین سرنوشت ملت ایستاده و این پایداری تا برپایی نظام و حکومت سیاسی جدید و سقوط رژیم منحط آل‌خلیفه پابرجا خواهند ماند؛ به‌زودی آزادگان جهان دوشادوش محور مقاومت، پیروزی‌های بزرگ و قریب‌‌الوقوع در یمن، بحرین، عراق و سوریه را جشن خواهند گرفت.

این نمایشگاه از روز جمعه، ۱۲ آذرماه پذیرای بازدیدکنندگان است./982/ب103/د

ارسال نظرات